Samsung Galaxy S3 — Galaxy S3 Email Bildirim Sorunları ve Çözümleri

  • Cevaplar:0
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 349

01.Tem.2013 16:08:44 via Website

Sorun 1: Bildirim Çubuğunda Negatif Email Sayısı

Özellikle işyerinde kullanılan profesyonel email adreslerinin Galaxy S3'e entegre edilmesinden sonra bazı kullanıcıların bildirim çubuklarında tüm mesajar okunmuş olmasına rağmen''0'' yerine ''-1'' sayıda görüntülenmesi sıkıntısı çok yaygın olmasada bazı S3 kullanıcılarının şikayet ettiği bir husus. Samsung'un belli bir tarihte üretmiş olduğu S3'lerin TouchWiz kullanıcı arayüzü nedeniyle ortaya çıkan sorunun çözümü ise aşağıdaki gibi.

Çözüm

Eksi email hesabı sıkıntısını giderebilmenin tek yolu email cache ve datasını silmekten geçiyor.

Uyarı: Email hesabınızın cache ve datasını silmek ile hem kişisel ayarlarınız hem de mesajlarınızı kaybetme riskiyle karşı karşıya kalırsınız. Bu noktada aşağıdaki adımlara geçmeden önce işlemlere devam etmek istediğinize emin olununuz.

  1. Ayarlar menüsünden 'Uygulama Yöneticisi'ni başlatın.
  2. Sağa doğru kaydırma yaparak 'Hepsi' sekmesine gelin.
  3. 'E-posta' uygulamasını seçin
  4. Ekran üzerinde 'Veriyi Sil' ve 'Ön Belleği' sil seçeneklerine tıklayın
  5. Telefonunuzu yeniden başlatın.
  6. Email ayarlarınızı yeniden yapılandırın
Sorun 2: Yeni E-mail olmamasına rağmen bildirim gelmesi

Samsung Galaxy S3'ün email bildirimleri ile alakalı bir diğer sorun ise ortada yeni bir e-posta yok iken uyarı alınabiliyor oluşu. Bu sıkıntoı genelde birden çok email adresini aynı anda kullananların başına gelmekte. İgili sıkıntının çözümü aynen birinci sorunda olduğu gibi S3'ün email uygulaması içerisindeki veri ve ön belleğin silinerek cihazın yeniden başlatılması ve tüm email bağlantılarının yeniden yapılandırılması.

Volk