Samsung Galaxy S4'ünde pil sorunu yaşayanlara müjde!

  • Cevaplar:191
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 300

17.Eki.2013 11:18:28 via Website

Geçen haftanın raporları, Samsung’un en yeni amiral gemisi telefonu Samsung Galaxy S4’ün pil problemlerinden ötürü geri iade edilme oranının yüzde 30 oranına arttığını gösteriyor. Samsung bu sorunu, sorun yaşayan S4 kullanıcılarına yeni ücretsiz pil değişimi yaparak çözeceğini açıkladı.



Samsung’dan bir yetkili, teknoloji blogu TrustedReviews’a verdiği röportajda, “Müşterilerimizin en yakın Samsung servis merkezine gitmesini ve ücretsiz pil değişiminden yararlanmasını rica ediyoruz. Samsung kullanıcılarına en iyi kullanım deneyimini sunmaya devam edeceğiz,” diyerek sorunu çözme isteğinde olduklarını ifade etti.

Galaxy S4, Türkiye’de sadece birkaç aydır piyasada olmasına rağmen, cihazın pil sorunu ile ilgili olarak AndroidPIT okuyucularından şikayetler gelmeye başlamıştı. Aniden kapanma, pilin birden bitmesi, pil ömrü var görünüp, kendini kapaması, cihaz tekrar açıldığında şarjın normal görünmesi gibi sorunlar, ücretsiz olarak Samsung servislerinden giderilebilecek.

Siz Samsung Galaxy S4’le ilgili pil sorunu yaşadınız mı? Bizimle paylaşın.
  • Forum girişleri 300

17.Eki.2013 11:25:39 via Website

Teşekkürler. S4'le ilgili başka sorunları da bizimle paylaşabilirsiniz.
Devre dışı bırakılan hesap
  • Forum girişleri 2

17.Eki.2013 11:42:51 via Website

bütün samsung kullanıcılarının samsung'un sorumluluk bilincinden memnun olması gerekiyor. gerçekten müşteri memnuniyetini ön planda tutmaları on numara hareket.
  • Forum girişleri 1

19.Eki.2013 18:50:37 via App

sarji % 60 da iken galaxy s4 um kapaniyor. tekrar acmak zorunda kaliyorum.ama sarjdayken telefon kapanmiyor.
  • Forum girişleri 18

20.Eki.2013 19:35:48 via App

Merhaba benim tlfda kendi kendine kapanıyor sarj kacta oldugu farketmiyor acaba pil sorunumudur benimkide
  • Forum girişleri 8

20.Eki.2013 20:46:38 via App

buyuk ihtimalle oyledir cunku telefonunuz herhangi bir darbeye yada suya magruz kalmadiysa tek neden pildir
  • Forum girişleri 18

20.Eki.2013 22:54:04 via App

o zaman servisten değiştirebilirim ücret ödemeden birde servise gittiğimizde hemen değiştiriyorlarmı yoksa testemi tabi tutuyorlar önce bir bilginiz varmı
  • Forum girişleri 8

21.Eki.2013 21:28:49 via App

Samsung servisinden bizzat bana yapilan aciklama su:
"Telefonunuzu aliyoruz eger pil kaynakli bir sorunsa size ertesi gun iade yapiliyor ama yazilim güncellemesi sistem resetleme soz konusu olabilir bazen bazi telefonlarda bu islemler gorulebiliyor cunku pilinizin bozuksa telefona vermis oldugu bir hasar varsa buda samsung kaynakli oldugu icin onun yapilimida ucretsiz oliyor. gozle gorulur bir pil sorununuz varsa onu hemen degistiriyoruz. " denildi. Tabi her samsung servisi ayni mi bilemem ama siz yinede bir sorun
  • Forum girişleri 2

22.Eki.2013 07:52:16 via App

ben usakta yasiyorum nerden yaptira bilirim
  • Forum girişleri 300

22.Eki.2013 09:39:30 via Website

Samsung Çağrı Merkezi'ni arayıp öğrenebilirsiniz: 444 77 11.
  • Forum girişleri 1

27.Eki.2013 08:59:12 via Website

Bende Böyle Bişey Oldugunu Bilmiyordum 3 ay bekledim sonra aradım bügün diyorlarki telefonu bırakmanız gerek o teknik serverse batarya sorunum var benim peki ben onlardan yeni bir batarya isteye bilirmiyim istersem alabilirmiyim ? Hayla Pil Veriyorlarmıdır ?

— değiştirilme tarihi 27.Eki.2013 09:00:17

  • Forum girişleri 300

28.Eki.2013 10:28:04 via Website

Umut, bence teknik servise ver ve bu sorunu yaşayanlara ücretsiz destek verildiğini okuduğunu söyle. Şu an Samsung tüm ülkelerde bu sorunu çözüyor.
  • Forum girişleri 6

30.Eki.2013 12:52:19 via Website

son 1 haftadır S4 ile mağduriyetim had safhada,telefon ile herhangi bir işlem yaparken aniden kapanıyor,şarz isterse % 80 olsun farketmiyor.Bu süreçte kaybım o aptal pil değişiminden daha fazla. bugün servise gittim tavırlar bir başka,yok 2-20 gün arası servis süresi olacakmış,bilgi istiyorum diyorum biz sizi ararız diyerek küstahça cevap veriyorlar. servis merkezi demek biz müşterilerin mağdur olupta geldiğimiz yer demek. el üstünde tutmalılar,malı satarken öyle davranmıyorlar nedense. lanet olası pili kendim alsam bu kadar gerilmezdim. ama 1 hafta boyunca beni en gerekli yerlerde mağdur olan telefonumun bana yaşattığı mutsuzluk çok çok fazla.bir daha asla kimseye samsung önermeyeceğim..
  • Forum girişleri 300

30.Eki.2013 13:29:52 via Website

Kadir Bey, hangi Samsung servisine uğradınız da bu şekilde davrandılar? Bence şikayetinizi Samsung'a iletin.
  • Forum girişleri 6

30.Eki.2013 14:00:52 via Website

Samsung u aradım ,Şikayetvar.com a da yazdım. 444 lü hatlardaki müşteri temsilcisine şunu söyledim,satış elemanlarınız ilgili,müşteri temsilcileriniz ilgili ve üslubu iyi biliyor.Ben mağdur olduğum için gittiğim yerde asıl ilgiyi görmeliyim.Bana telefonu yedekleyin gelin,2-20 gün sürer,biz sizi ararız gibi cümleler ile karşılayamaz dedim.hangi çağda yaşıyoruz,bizi sizi ararız cümlesimi kaldı dedim.
tlf. yedekleme için prosedür böyle diyor,ama bunu bana anlatan yok ki,şu şu sebeplerden dolayı tlf. yedeklemelerini biz yapamıyoruz dese anlardım.
ağzından zar zor laf aldım.
hayır zaten 1 haftadır burnumdan geldi,aptal bir pil yüzünden dünya kaybım oldu. gidip orjinal pil satın alsam daha iyi.
bütün tlf.numu sildirmekten daha iyidir,ayrıca ben yedeklemeyi bilmiyor olabilir.
salak bir pil için bu eziyetleri çekmek zorunda değilim.
Allah kimseyi servise düşürmesin,verecekleri pile lanet olsun diyorum..