Samsung Galaxy S4'ünde pil sorunu yaşayanlara müjde!

  • Cevaplar:191
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 1

30.Eki.2013 23:21:46 via Website

Kadir Irkin
Samsung u aradım ,Şikayetvar.com a da yazdım. 444 lü hatlardaki müşteri temsilcisine şunu söyledim,satış elemanlarınız ilgili,müşteri temsilcileriniz ilgili ve üslubu iyi biliyor.Ben mağdur olduğum için gittiğim yerde asıl ilgiyi görmeliyim.Bana telefonu yedekleyin gelin,2-20 gün sürer,biz sizi ararız gibi cümleler ile karşılayamaz dedim.hangi çağda yaşıyoruz,bizi sizi ararız cümlesimi kaldı dedim.
tlf. yedekleme için prosedür böyle diyor,ama bunu bana anlatan yok ki,şu şu sebeplerden dolayı tlf. yedeklemelerini biz yapamıyoruz dese anlardım.
ağzından zar zor laf aldım.
hayır zaten 1 haftadır burnumdan geldi,aptal bir pil yüzünden dünya kaybım oldu. gidip orjinal pil satın alsam daha iyi.
bütün tlf.numu sildirmekten daha iyidir,ayrıca ben yedeklemeyi bilmiyor olabilir.
salak bir pil için bu eziyetleri çekmek zorunda değilim.
Allah kimseyi servise düşürmesin,verecekleri pile lanet olsun diyorum..


Merhaba, biraz fazla hassas davranmışsınız galiba. Telefonu istemeleri 2-20 gün arası sürmesi çok normal, bu sorunu güney kore de telefonun tasarlandığı yerde bile yaşarsınız. Yani dünyanın her yerinde böyle adamlar telefonu incelemeden sana sorunun ne olduğunu nasıl söylesin ki?

Ben S4'ümü şarja takmıştım 2 saat sonra şarjdan çıkarmak için odama geldiğimde şarj kablosunun telefonumun içine eridiğini gördüm. Telefonda kapanmıştı. Daha sonra telefonu aldığım yere gittim yaklaşık 20 gün sonra telefonum parça değişiminden geldi şu an sorunsuz kullanıyorum. Sadece sabırlı olmanız gerek...

— değiştirilme tarihi 30.Eki.2013 23:22:20

  • Forum girişleri 6

31.Eki.2013 09:10:47 via Website

hayatımda ilk defa bir elektronik ürünü servise götürmüyorum,ama en kötü iletişimi burada yaşadım..
ben 10 gündür mağdurum,telefon yapılana kadar 20 güne kadar daha mağdur olcağım.
Ben bu telefonu "Candy crash oynamak için almadım",işlerimi hallediyorum. sabır edecek bir lüksüm yok.
en kötü senaryoda servis geçici olarak telefon verip mağduriyeti azaltırdı.
arabam bozulsa kasko hemen yeni araba gönderiyor.
  • Forum girişleri 6

31.Eki.2013 09:14:17 via Website

ayrıca şunu da söyleyeyim,ben tekstil firmasında kalite güvence sorumlusuyum.bütün iş hayatım tüketici memnuniyeti üzerine ... sattığımız 2-3 euro luk ürünlerin tüketiciyi mağdur etmesin diye neler yaptığımız görseniz 2000 tl lik tlf. için abartılı bir beklentim olmadığını anlarsınız.

şimdiye kadar onlarca tlf. aldım. ilk defa arıza ile karşılaştım.
madem bu sorun kronik,tüm telefonları servise çağırmalıydı samsung..
  • Forum girişleri 1

04.Kas.2013 14:33:58 via Website

Merhaba.
siz hangi servise gittiniz acaba.(umarım İstanbul içindendir:))
eğer bahsettiğiniz gibi bir servisse şişmiş pili göstererek beklemeden pil değişikliği yaptırabilirim diye düşünüyorum.
çok teşekkürler
  • Forum girişleri 6

04.Kas.2013 14:48:53 via Website

Oytun Oktay
Merhaba.
siz hangi servise gittiniz acaba.(umarım İstanbul içindendir:))
eğer bahsettiğiniz gibi bir servisse şişmiş pili göstererek beklemeden pil değişikliği yaptırabilirim diye düşünüyorum.
çok teşekkürler

izmir de gittiğim servis,5 gündür serviste cihaz,bugün dayanamayıp aradım "parça bekleniyor" dediler. parça dediğiniz pil değilmi dedim evet dediler.pil bile yokmuş izmir de. bu işler belli olmaz g.kore den bile gelebilir diyerek servis hizmetlerinde mükemmele ulaştılar.
lanet olsun diyorum artık.
gidip yedek pil alsaydım keşke :((

neden bu kadar gecikiyor diye sorduğumda 2-20 gün arası servis süremiz var diyerek beni çileden çıkardılar.
  • Forum girişleri 6

06.Kas.2013 10:39:31 via Website

sizlerinde bilgisi olsun diye buraya eklemek istiyorum.
bugün 6 kasım ve 8 nci gün. halen PİL değişimi gerçekelşmedi.
Ne İZMİR de ne de İSTANBUL Da pil varmış.
BU çok çok ÖZEL parça KORE den gelecekmiş.
SİZ siz olun ASLA bu değişim için servise gitmeyin.
Gidin orjinal pil alın kurtulun,mümkünse tlf.nunuzu satın.
  • Forum girişleri 1

17.Kas.2013 09:58:10 via Website

Aynı sorun bendede vardı. Cuma akşamı Ümraniyedeki samsung Türkiye servisine bıraktım. Pazartesi 11 de aldım. Aynı sorunla tekrar karşılaşırmıyım diye sordum. Samsung batarya firmasını değiştirdiğini söylediler.
  • Forum girişleri 1

18.Kas.2013 20:27:10 via Website

Bende de aynı batarya sorunu var daha demin telefon % 90 da kapandi açıncada % 0 şarj kaldi dedi haftasonu servise vermeyi planlıyodum ama kararsiz kaldim acaba gidip kendim mi alsam (not: bataryada gozle gorulur bir şişlik var)
  • Forum girişleri 3

21.Kas.2013 23:18:52 via Website

Merhaba Samsung s4 cihazımı alalı 2 ay oldu.Son 1 haftadır uygulamalarda yada internette 5 dk bile oyalanmama fırsat vermeden telefon kapanıyor.Sarj %70 lerde olmasına rağmen tekrar açılıyor ama bu sefer şarjı sıfır gösteriyor.Şarj cihazını takınca tekrar eski haline dönüyor.En kısa zamanda servisine uğrayıp pil için konuşacağım.Yaptığınız bu haberden dolayı tebrik ediyorum.iyi çalışmalar.
  • Forum girişleri 1

22.Kas.2013 12:33:40 via Website

Benim samsung s4 telefonumda da aldığımdan beri telefonla konuşurken bir anda kapanma sorunu vardı. Şimdi buna pilden dolayı kapanma sorunu da eklendi. Önce operatörden kaynaklandığını sandım ve aylarca uğraştım. Etrafımda aynı problemleri yaşayan insanlar olduğunu görünce yeni farkına vardım sorunun telefonda olduğunu. Ücretsiz değişim yapılabileceği belirtilmiş fakat servise bu şekilde gidildiğinde ücretsiz değişim yapmayıp kullanıcı hatası olduğu da söylenebiliyormuş. Eğer böyle bir hakkımız var ise ki olmalı zaten 0 aldığımız telefonda kısa sürede bu tarz bir sorun yaşamamalıyız.. Samsung'un konuyla ilgili resmi bir açıklama yapmasını öneriyorum..Aldığım duyuma göre yeni bir pil üretilmiş ve 1 haftaya kadar satışa sunulacakmış. Piilerde problem olduğu bariz bu durumda. Dolayısıyla bu yeni üretilen pillerin değişimini ücretsiz yapabilmeliyiz..çünkü sorun olduğu için bu yeni piller üretiliyor..
  • Forum girişleri 39

22.Kas.2013 14:52:48 via Website

Telefonumu %100 şarj halinde bırakıyorum, son kullandığım uygulamaları sonlandırdığım halde sabah kalktığımda %20'lere yakın pil düşmüş oluyor. Resmen sorun, bu kadar da olmaz.
  • Forum girişleri 3

24.Kas.2013 00:23:07 via Website

Samsung S4 cihazımı 22 kasım tarihinde daha önce burada yazdığım sorundan dolayı teslim ettim.Sanki söz birliği yapmışcasına aynı dertten müzdarip en az 3 kişi vardı.sorunlar aynıydı.pazartesi yada salı ürünü teslim alacağım.cihazın akıbetini buradan paylaşacağım.
  • Forum girişleri 2

29.Kas.2013 08:44:56 via Website

Evet artık bende bu sorunu yaşamaya başladım. telefonu aldığım yerle görüştüm. bana bunun genel bir sorun olduğunu söylediler. Forumdan okuduğum kadarıyla kimisi servisle sorununu çözmüş kimisi sıkıntı yaşamış. sizce hangi servise vermem gerekiyor...
  • Forum girişleri 2

29.Kas.2013 08:52:41 via Website

Volkan Yaraşan
Samsung S4 cihazımı 22 kasım tarihinde daha önce burada yazdığım sorundan dolayı teslim ettim.Sanki söz birliği yapmışcasına aynı dertten müzdarip en az 3 kişi vardı.sorunlar aynıydı.pazartesi yada salı ürünü teslim alacağım.cihazın akıbetini buradan paylaşacağım.

sizin sorununuzu bukadar hızlı çözen servis hangisi. işlemleri nasıl yaptırdınız ?
  • Forum girişleri 6

29.Kas.2013 11:25:31 via Website

Telefonum güncellemeden sonra çıldırdı. %70 deyken bir anda %00 olup kapanıyor. Yetkili servisi aradım, anında batarya değişimini sordum, yok öyle birşey dedi.Okuduklarımız ne peki dedim,bilemeyeceğim bizde öyle bir bilgi yok dedi.Test edip bakmaları lazımmış. anlayacağınız telefondaki bütün kurulu düzenim gidecek. Bataryaların arızalı olduğu ve 4.3 güncellemesinin getirdiği sorunlar bilindiği halde...
  • Forum girişleri 1

09.Ara.2013 14:54:29 via Website

Ben Telefonumu vodafone barışından aldım ve aynı anlatıldığı gibi sorunlar yaşıyorum ne yapmaliyim
  • Forum girişleri 5

10.Ara.2013 07:55:38 via Website

Arkadaşımın başına gelen pil şişmesi ve sıkıntıdan dolayı gittiğimiz samsung servisinde söyle denildi: "Evet Samsung, S4 için batarya sorunu olduğunu kabul etti ve bu durum yazılımdan kaynaklanıyor" dedi. Ayrıca bugüne kadar kendi üretimleri olan hiçbir telefondan şikayet gelmediğini, TeknoSa ve operatör garantili telefonlarda da sorun yaşanmadığını ancak Vatan, Gold ve ithalatçı firma garantili telefonların çok ciddi bir kısmında bu sorunun yaşandığını belirtti. Yazılım yenilemesi ve baatarya değişimi garantili telefonlarda ücretsiz yapılıyormuş.
  • Forum girişleri 5

10.Ara.2013 11:54:37 via Website

pil sorunu ile ilgili burada açıklama yapılmış yorumlariniz.net/teknoloji/256/ samsung kabul ediyor hatalı olduğunu