Samsung Galaxy S4'ünde pil sorunu yaşayanlara müjde!

  • Cevaplar:191
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 5

24.Şub.2014 22:05:38 via Website

şişmiş batarya cöpe attım şuan Tel'de yan sanayi batarya var orjinal batarya nerde bulabilirm .s Lütfn yardımcı olun
  • Forum girişleri 1.065

25.Şub.2014 00:27:37 via App

samsung servisleri bayileri veya teknoloji marketlerinden bulabilirsin

HAZREC..

  • Forum girişleri 3

02.Mar.2014 11:27:14 via Website

Aniden kapanma, pilin birden bitmesi, pil ömrü var görünüp, kendini kapaması, cihaz tekrar açıldığında şarjın normal görünmesi gibi sorunlar, ücretsiz olarak Samsung servislerinden giderilebilecek.

Siz Samsung Galaxy S4’le ilgili pil sorunu yaşadınız mı? Aynı sorunları hala yaşıyorum. lütfen yardım edin
  • Forum girişleri 48

02.Mar.2014 21:42:08 via App

bataryanin sismesi, bataryanin dolu gorunup aniden kapanmasi, veya cok kisa bir sure icerisinde sarj olmasi vb batarya sorunlarinda samsung servisine telefonunuzu faturasiyla birlikte goturdugunuzde ucretsiz pil degisiminden faydalanabiliyosunuz daha gecen arkadasimin s4 benze sorunlar mevcuttu samsung servise giderek ayni gun icerisinde bataryayi degistirdik bu tur sorunlari yasayanlarin vakit kaybetmeden servise gitmenizde fayda var
  • Forum girişleri 5

04.Mar.2014 23:21:33 via Website

Çok Çok teşekkür ederim . Acaba fiyat'ı konusunda bi bilginiz var mı ?
  • Forum girişleri 2

05.Mar.2014 08:45:44 via Website

kadir bey size katılıyorum.bende 2 kere servise ücret iadesi yada değişim talebiyle erzuruma başvurdum.adamlardan aynı muameleyi bende gördüm hemde servis kagıdını bana imzalatmadan doldurdular.servis kagıdına ne değişim talebini nedde ücret iadesi talebini yazmışlar.yani adamlar yolunu bulmus.istedigi gibi servis kagıdı dolduruyor.belkide müşterinin yerine imza bile atıyorlardır.ama ben servisten yanıt alamayınca ve samsung sikayet hattındanda yanıt alamayınca tüketici hakem heyetine basvurdum.sonuclanınca paramı alıcam ve yemin ediyorum birdaha asla ne ben nede benimle aynı kanı taşıyan kimse samsung logolu tişört dahi giyemeyecek asla ve asla... ben bu kadar lakayit bir ne firma nede servis gördüm paramızla rezil olduk.tlf nu suan kullanmıyorum bile ilk aydan tlf mu kapanır be.aldıgınız para haram olsun
  • Forum girişleri 2

05.Mar.2014 08:51:42 via Website

yav arkadas gercekten servis ilgileniyormus gibi yazıyorsunuz fakat iş gerçeğe dönünce ortada birsey yok.az önce saydıgın şikayetlerle kasım 2013 de 2 kere erzurum samsung yetkili servise s4 ümü verdim ama adamlar her defasında yazılım atıp basından savdılar beni.suan ise bataryam enaz 2 batarya büyüklüğünde bataryayı takınca ekran tlf dan cıkacakmıs gibi oluyor.bende tlf nu kenara koydum eski telefonumu kullanıyorum yoksa batarya felan patlar die korkuyorum.ama tüketici hakem heyeti sonuçlansın birdaha yemin ediyorum samsungun önünden dahi gecmeyecegim.samsung sattıgı ürüne sahip çıkmıyor
  • Forum girişleri 5

05.Mar.2014 20:45:21 via Website

Ya ama öylede olmazki yok wi-fi kapat mobil veri kapat parlaklık azalt az uygulama yükle az oyna bilmem ne derkne 2 bin TL'lik 4.3 sürüm telefon oluyor 3310 bundan sonra ben ve çevremdekiler asla ve katiyen samsung adına birşey almıycaklar benim ve çevremdiklerin evi her teknolojik alet samsung nadiren başka markalar . Taaki bu samsung pil sorunu yaşayana kdar artık uzak olsun bizden böyle lakayiklik olmaz.
  • Forum girişleri 2

06.Mar.2014 23:48:50 via Website

ya yurdışından aldım bi iğrenç telefonu aşırı pişmanım sakın almayın . 2ayda ekranın mürekkebi aktı hiç çarpmadım düşürmedim 550 tl verdim. şimdide bataryası şişti 3 ayda. ne bitmez çileymiş parayla rezil olmak diye buna denir. ayrıca yurtdışından geldiği için ücretsiz pil değişimide yok oturup ağlamıyımda napıyım bıktım buna para vermekten valla
  • Forum girişleri 2

06.Mar.2014 23:52:20 via Website

Kara Murat
kadir bey size katılıyorum.bende 2 kere servise ücret iadesi yada değişim talebiyle erzuruma başvurdum.adamlardan aynı muameleyi bende gördüm hemde servis kagıdını bana imzalatmadan doldurdular.servis kagıdına ne değişim talebini nedde ücret iadesi talebini yazmışlar.yani adamlar yolunu bulmus.istedigi gibi servis kagıdı dolduruyor.belkide müşterinin yerine imza bile atıyorlardır.ama ben servisten yanıt alamayınca ve samsung sikayet hattındanda yanıt alamayınca tüketici hakem heyetine basvurdum.sonuclanınca paramı alıcam ve yemin ediyorum birdaha asla ne ben nede benimle aynı kanı taşıyan kimse samsung logolu tişört dahi giyemeyecek asla ve asla... ben bu kadar lakayit bir ne firma nede servis gördüm paramızla rezil olduk.tlf nu suan kullanmıyorum bile ilk aydan tlf mu kapanır be.aldıgınız para haram olsun


tüketici hakem heyetine bende başvurmak istiyorum ama telefonu geri alırlar mı para iadesi fln oluyor mu yurtdışından aldırdım bide ???
  • Forum girişleri 1.065

06.Mar.2014 23:56:04 via App

merve hanim bir kere şansinizi denemekte fayda var umarim tuketici haklari size yardim eder

HAZREC..

  • Forum girişleri 2

13.Mar.2014 22:21:07 via Website

telefonumu yutdışından aldım pasaporta işli samsung baiisi değişirmi pili

— değiştirilme tarihi 13.Mar.2014 22:21:30

  • Forum girişleri 4

24.Mar.2014 22:56:49 via Website

selam aleykum. kullandığın telefonda belirtdiğin batarya erken bitimi sorunu için ne gibi çözüm planlıyorsun ? merak ettim. benzer sorun yasıyorum ve çözüm arıyorum.bursada yasıyorum . ebru elektronik servis hizmetini üstlenmiş samsung bölge sorumlusunun... taşeron ne yabarsın...dfkd.. servise bu çabucak biten batarya ile ilgili sorun iletdim, bize telefonunuzu bırakın bildirdiler yetkili kimseler amper elektrik akım değerleri ölçülecekmiş guyaa ve telefonum 3 iş gunu servisde kalmalı imiş . batarya bırakabilirim telefon hayır belirtdim. böyle olmaz belirtdiler bana.telefonda bataryasız elekrik akımı o düzeyde birkaç saniyede yok olur .. masa üsdü makine değilki bu..kimi servislerde orijinal parçalarının sahteleri ile değişdirilebildiğini işitdim.. güvenilmez olduğunu düşünüyorum.. 75 lira olduğunu işitdim yeni batarya tutarının. .. bilmiyorum garanti kapsamında böyle sorun için çözüm nasıl bulabilirim.belki bulduğun bir yöntem olmusdur düşündüm.geçmiş olsun derim .. sony ürünlerinde bu sorunların esamesinin dahi okunmadığını işitdim.

— değiştirilme tarihi 24.Mar.2014 22:57:49

  • Forum girişleri 3

28.Mar.2014 08:31:11 via Website

KADİR bey samsun bu konuda çok duyarlı samsunga yazın.
  • Forum girişleri 4

29.Mar.2014 23:58:30 via Website

samsung ; müşderi hizmetleri hizmetleri dışında ürünlerini kullanan tüketiciler ile iletişim kurmaz..
  • Forum girişleri 4

30.Mar.2014 00:00:56 via Website

sponsor firmalar ile alınabilir işidtim servis yetkilisinin anlatdığına göre. müşteri hizmetlerindende nerden alınabileceği öğrenilebilir. fakat belirtmem lazım , kesinlikle yan sanayii ürün bu tip spot ürün olmayan cihazlara alma derim.
  • Forum girişleri 38

01.Nis.2014 00:03:18 via App

idil hanım merak ettiğim s4 için kitkat guncellemesini wireless uzerinden yani otomatik güncelleme kısmından yapamıyorum bende mi bi sorun var yoksa bunun icin birazdaha mi beklemem lazım
  • Forum girişleri 4

01.Nis.2014 23:26:43 via Website

yazmışsın..... s4 için kitkat guncellemesini wireless uzerinden yani otomatik güncelleme kısmından yapamıyorum bende mi bi sorun var yoksa bunun icin birazdaha mi beklemem lazım.
wi-fi ile telefon yazılım güncellemesi , yüksekce bir wi-fi bağlantısı ile yapılabilir.yazmışsın , bildiğimi paylaşmak isdedim. sorunun çözülür inş.