Kardeşime doğum günü hediyesi telefon.

  • Cevaplar:20
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 10

14.Ara.2013 11:01:05 via App

Merhaba arkadaşlar.

kardeşimin doğum günü 1-2 hafta sonra.kendisine telefon almayı düşünüyorum ama tam karar veremedim.lise 2'ye giden kardeşime nasıl bir telefon almalıyım?yardımcı olursanız sevinirim :))
Devre dışı bırakılan hesap
  • Forum girişleri 34

14.Ara.2013 11:19:46 via App

s4 al arkana yaslan wiskini yudumla :)
  • Forum girişleri 10

14.Ara.2013 16:55:21 via App

1500 liradan fazlası olmaz beyler 1500 liraya kadar bişiler önerirseniz sevinirim :D
  • Forum girişleri 304

14.Ara.2013 18:18:14 via App

1500 lira diyosan Nexus 4 önerebilirim. Veya uygun fiyata bulursan LG G2'de çok uygun. Yok onlar kardeşime ağır gelir dersen S4 mini ve GM Discovery alternatifler.
  • Forum girişleri 10

14.Ara.2013 18:56:14 via App

s4 mininin performansından şikayetçi herkes "takılıyor" diyo falan.G2'nin tüm olayı yandaki tuşlar arkada vesaire bence Nexus 4 çok çok mantıklı aldığı güncellemelere bakılırsa baya güncel bi cihaz onun fitat aralığı neydi? 1400 falan mıydı?

— değiştirilme tarihi 14.Ara.2013 18:57:54

  • Forum girişleri 304

14.Ara.2013 20:04:38 via App

merababenbidünya
s4 mininin performansından şikayetçi herkes "takılıyor" diyo falan.G2'nin tüm olayı yandaki tuşlar arkada vesaire bence Nexus 4 çok çok mantıklı aldığı güncellemelere bakılırsa baya güncel bi cihaz onun fitat aralığı neydi? 1400 falan mıydı?
S4 Mini'de sıkıntılar var evet. G2 dersen LG deyip geçme bi incele araştır bence, Snapdragon 800, Adreno 330'u o fiyata bulamazsın. Nexus 4 ise ben 1 aydır kullanıyorum gayet güzel hala donanımı vb. yeterli bence. Fiyat konusuna gelince Teknosa ve Hepsiburada'da uygun fiyata bulabilirsin. 1200 TL civarında. Benim şuan kullandığım Nexus 4.

— değiştirilme tarihi 15.Ara.2013 00:51:10

  • Forum girişleri 88

14.Ara.2013 20:34:21 via App

Lg G2 yi bilmem ama ben S4 kullaniyrum memnunum. S4 mini alicagina S4 al. Gold da 1499
  • Forum girişleri 10

14.Ara.2013 20:39:19 via App

Sadece kardeşim için değil kendim de telefon değiştiricem bu aralar ya tam bilemiyorum kardeşimin hediyesini almam lazım da :) G2'nin çok ince olduğunu duymuştum bi de 2 kere dokununca uyanıyo gibi şeyler aslında donanımın dışında kardeşimde biraz yani azıcıkın sakarlık var o öyle düşürüyo bazen (benim s3 dahil) o yüzden G2'de düşse çok büyük problem olur mu acaba ehe :d

Nexus 4 ile G2 arasında kaldım ya :/
  • Forum girişleri 88

14.Ara.2013 21:13:45 via App

Ikisini de gorme ve inceleme firsatim olmadi o yuzden baya objektif yaklasyrum olaya :D Nexus 4 cikali baya bi oldu 2 gun snra guncelleme destegi de kesilcek. Bu konudan da yola cikarak yeni cikani alman daha mantikli Lg G2 al bence dusunme :)
  • Forum girişleri 10

14.Ara.2013 21:27:08 via App

Hocam güncelleme bazından yaklaşırsak kardeşim oyun sever yani ben de severim nexus 4'te oyun performansında bi sıkıntı olmassa alıcam gibi.LG G2'nin Kitkatı 2014 ortalarında dağıtmaya başlıcağını okudum şu anda Nexus 4 (4.1.1 mi) ?
  • Forum girişleri 304

14.Ara.2013 21:49:10 via App

merababenbidünya
Hocam güncelleme bazından yaklaşırsak kardeşim oyun sever yani ben de severim nexus 4'te oyun performansında bi sıkıntı olmassa alıcam gibi.LG G2'nin Kitkatı 2014 ortalarında dağıtmaya başlıcağını okudum şu anda Nexus 4 (4.1.1 mi) ?
Performans konusunda Nexus 4'te sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum. Şu anki donanımıyla bile her türlü oyun ve uygulamayı kaldırır. 1 aydır deli gibi kullanıyorum, en son 2 gün önce 4.4.2'ye güncelledim. Gayet akıcı. Kesinlikle tavsiye ederim. G2'ye gelince LG güncelleme desteğini kesmez bence. Diğer üreticilere göre biraz geride kalsada KitKat gelicektir G2'ye. Eğer LG yazılım konusunda bira daha iyi olsaydı kesinlikle G2 alırdım. Seçim sana kalmış.

— değiştirilme tarihi 15.Ara.2013 00:50:13

  • Forum girişleri 10

14.Ara.2013 21:58:05 via App

Yorumlarınız için çok sağ olun beyler :)

Nexus 4'te karar kıldım.Tunahan kardeşin cihazın "oyun performansı" hakkında söylediklerinden sonra kararımı verdim.

Bu hafta alırım artık.

Hepinize çok teşekkür ederim.

— değiştirilme tarihi 14.Ara.2013 22:01:30

  • Forum girişleri 304

15.Ara.2013 00:49:00 via App

merababenbidünya
Yorumlarınız için çok sağ olun beyler :)

Nexus 4'te karar kıldım.Tunahan kardeşin cihazın "oyun performansı" hakkında söylediklerinden sonra kararımı verdim.

Bu hafta alırım artık.

Hepinize çok teşekkür ederim.
Güzel bir seçim yapmışsın, inşallah sorun yaşamaz ve memnun kalırsın. Şimdiden güle güle kullan. :)