Samsung Galaxy S3 mini — S3 Mini 4.1.2 orijinal Turkiye Rom ve tüm ülkeler için

  • Cevaplar:46
  • StickyCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 71

10.Oca.2014 23:48:23 via App

Trafikci258
Abi şu rom olayıyla ilgili biraz bilgi verebilir misin? Bunu yüklersem ne olur. Rom konusunda pek bilgim yokta.
Bide Linkteki hangi seçenekten indirmem lazım ve indirme yeteli olurmu.

— değiştirilme tarihi 10.Oca.2014 23:48:53

  • Forum girişleri 619

11.Oca.2014 00:03:01 via Website

Oncelikle cihaziniz mini digilmi? Bo romlar orijinal versiyonudur yani fabrika cikisi sayet su anki versiyonuz 4.1.2 ise bunlarla isin yok diyelimki mesela su an benim cihazimda custom rom var yani orijinal digil sayet ben bunu begenmessem diyelim iste ozaman bu orijinal roma ihtiyacim olur anlatabildim umarim:-)

orhan PINAR

  • Forum girişleri 619

11.Oca.2014 00:10:44 via Website

Custom rom ile cihazina bircok ozellik ilave edebilirsin mesela ben Dmod v6 kullanmaktayim s3 mini forumuzda detayli aciklamasi mevcuttur.Lakin rom atabilmeniz icin oncelikle cihaziniz rootlu olmasi gerekli alttaki linke bir goz atiniz lutfen.

http://www.androidpit.com.tr/yeni-baslayanlar-icin-root-nedir

Dmod linkide altta

http://www.androidpit.com.tr/tr/android/forum/thread/584234/Samsung-Galaxy-S3-Mini-ROM-DMod-v6-S3-Mini-DEODEX-stable-rom-S3-MINIDE-S4-HAVASI-s3-mini-icin-son-custom-rom-paylasimim

— değiştirilme tarihi 11.Oca.2014 00:24:30

orhan PINAR

  • Forum girişleri 619

11.Oca.2014 15:04:58 via Website

m yaşar
Eyvallah abi sağolasın. :)

Rica ederim sorun yasarsan yaz elimden geleni yaparim

orhan PINAR

  • Forum girişleri 3

18.Şub.2014 01:42:43 via Website

abi ben roomu yükledim de yalnız telefon açıp kapanıyor
  • Forum girişleri 619

18.Şub.2014 13:22:37 via Website

Mehmet S Varol
abi ben roomu yükledim de yalnız telefon açıp kapanıyor
wipe cache ve wipe date yaptınmı?

orhan PINAR

  • Forum girişleri 619

07.Mar.2014 22:28:03 via Website

Mehmet S Varol
evet abi yaptım yine aynı sorun devam ediyor
Kesin bi yerde hatanız var yüklemede yoksa bi sorun çıkmaması gerekir.

orhan PINAR

  • Forum girişleri 1

22.Nis.2014 22:17:17 via Website

merhaba kardeş bende de s3 mini var ve bir ara rootladım brich oldu geri düzelttik ama costum room yüklediğimde odinle ana bant sürümünde XXXX yazıyor araştırdım bende ana bant sürümü modem demekmiş yani bişeler yazması gerekiyormuş kısaca mobil veri açık olmasına rağmen bağlanamıyorum yardımcı olursan çok ama çok sevinirim

  • Forum girişleri 4

15.May.2014 14:11:49 via Website

telefonumun direkt olarak kalıbını nasıl alabilirim. verdiğiniz konuda olan android 4.4.2 cm11 versiyonu yüklü şu anda. yani direkt olarak içindeki tüm program ve ayarlarla birlikte yedeğini almam mümkün müdür? lütfen yardımcı olun.

  • Forum girişleri 1

27.Tem.2014 04:35:27 via Website

abicim ben root atıp ardından orjinal romu attım fakat romu attıktan sonra opera mini faln romla beraber gelmiş ve silinmiyor ne yapmalıyım

  • Forum girişleri 3

03.Eyl.2014 02:29:43 via Website

kardeşim benim cihaz I8200Q bu rom benım cihazada gelirmi? birde benim cihazın orjinalimi 4.2.2 yoksa sonradan yükseltildigi içinmi öyle bunuda cevaplarsan.

  • Forum girişleri 1

19.Şub.2015 13:27:26 via Website

Merhabalar. Samsung S3 Mini GT-I8200 model telefonumun sürümü 4.2.2. Ama ben tekrar orjinal olan 4.1.2 ye dönmek için ne yapabilirim. samsung update sitesinde ulaşamadım :(

  • Forum girişleri 1

02.Nis.2015 15:35:29 via Website

abi s3 mini orjinal rom lazim ama gt-I8190N ROMU LAZIM 4.1.2 GT-I890N SENİN VERDİĞİN LİNK OLURMU GT-I8190N MODELE

— değiştirilme tarihi 02.Nis.2015 15:36:51