iPhone 4S'mi Galaxy S3'mü ?

  • Cevaplar:9
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 304

09.Oca.2014 18:07:56 via App

Merhaba arkadaşlar, kuzenim bu hafta yeni telefon alıcak. iPhone 4S ve S3 arasında kaldık. Sizce hangi telefonu almalı..? Artı ve eksi yönleriyle yazarsanız sevinirim. Bir an önce karar verip almak istiyo. Bende kararsızım çünkü fiyat aralığı 1000-1200 lira civarında. Bi yandan iPhone istiyo, bi yandan da S3'te kaldı aklı. Nexus 4 veya G2'de çok güzel cihazlar diyorum ama LG'ye güvenmiyo. Bende Samsunga güvenmiyorum. Kısacası yardımcı olursanız çok sevinirim. :) Yorumlarınızı bekliyorum.

— değiştirilme tarihi 09.Oca.2014 18:08:52

  • Forum girişleri 1.065

09.Oca.2014 18:52:28 via App

sana tavsiyem lg g2 ben şu anda galaxy s3 kullaniyorum telefonumdan gayet memnunum ama lg g2 ve nuxus 4ü de kullanma imkanim oldu bence cok guzel iki telefon fakat lg g2, nexus ve ipone da bataryalar degismiyo benim dusunceme gore bu bir eksiklik cunku bataryalari öldügü takdirde biraz masraflari olur ayrica bu üç telefonunda bildigim kadari ile hafiza karti destegi yok buda benim için bir eksiklik galaxy s3 e gelince kullandigim için söylemiyorum fena bir telefon degil ama elbette sizin bir telefondan beklediginiz nedir ?

— değiştirilme tarihi 09.Oca.2014 18:55:08

HAZREC..

  • Forum girişleri 619

09.Oca.2014 21:13:55 via Website

ben olsam 4s derim neden? Iphone isinsa bile bizzat iphone 3 gde yaptim bunu derin dondurucuya atarsin sorun olmaz samsungu yapamazsin 5 yil kullandim iphonu yazilim olarak ustune tanimam kullanmasini bilene tabiiki.

orhan PINAR

  • Forum girişleri 619

09.Oca.2014 21:16:09 via Website

4 s su ana kadar cikanlarin 5 s dahil herseyiyle kendini kanitlamis bir cihazdir.

orhan PINAR

  • Forum girişleri 304

10.Oca.2014 05:40:17 via App

Teşekkürler yorumlarınız için. Şu an 4S alıcak galiba ama G2'yi de tam olarak bilmiyo. Belki kararını değiştirir.
  • Forum girişleri 226

10.Oca.2014 11:09:17 via App

Soru çok acayip saçma hocam sorun söyle olmaliydi IPhone5S mi Galaxy S3mu diye cunki ikisi rekabette samsung kendi telefonu ile rekabet ettiriyor artik S4mü Note3 mü gibisinden S3 4Si yer bitirir

· Yüzmeyi öğrenmenin tek yolu çırpınmaktır.

  • Forum girişleri 323

11.Oca.2014 21:46:40 via App

huawei ascend p6 öneririm. 1000TL ve hem s3'den hem de iphone4s'den daha iyi.
huawei diye almam dersen inan bana devir değişiyor. çinliler çok sağlam geliyor. 2-3 yıl sonra şuan insanların burun kıvırdığı markalar en üst seviyede yer alacak. o yüzden önyargılı olmamak lazım.
telefona gelecek olursak, dış görünüş olark çok güzel, donanım olarak da fazlasıyla tatminkar.
ayrıca biraz daha düşük donanım bana yeter dersen general mobile discovery alabilirsin. fiyatı 650 TL ama 1000TL'lik S3'den fazla farkı yok. 4.4 kitkat güncellemesini de alacak. hatta şuan acelesi yok dersen discovery 2'yi bekle derim. muhtemelen aynı fiyatla girer ancak S3'den daha iyi bir telefon olacak.
  • Forum girişleri 304

12.Oca.2014 00:59:04 via App

Yasin O.
huawei ascend p6 öneririm. 1000TL ve hem s3'den hem de iphone4s'den daha iyi.
huawei diye almam dersen inan bana devir değişiyor. çinliler çok sağlam geliyor. 2-3 yıl sonra şuan insanların burun kıvırdığı markalar en üst seviyede yer alacak. o yüzden önyargılı olmamak lazım.
telefona gelecek olursak, dış görünüş olark çok güzel, donanım olarak da fazlasıyla tatminkar.
ayrıca biraz daha düşük donanım bana yeter dersen general mobile discovery alabilirsin. fiyatı 650 TL ama 1000TL'lik S3'den fazla farkı yok. 4.4 kitkat güncellemesini de alacak. hatta şuan acelesi yok dersen discovery 2'yi bekle derim. muhtemelen aynı fiyatla girer ancak S3'den daha iyi bir telefon olacak.
Arkadaşlar çok teşekkürler yorumlar için. G2'yi, Ascend P6 ve diğer uygun tüm telefonları inceledik. Kuzenim sonunda S3'e karar verdi ve bu sabah aldı. Herkese teşekkürler.