Galaxy S3 Android 4.3 root ??

  • Cevaplar:33
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 16

20.Oca.2014 21:58:09 via Website

Arkadaşlar daha önce 4.1.2 de root yapmıştım aynı yöntemle 4.3 ün deneme sürümünü de root lamak istedim ama olmadı. Şimdide orjinal 4.3 ü yükledim ama nasıl root yapacağımı bilemiyorum yardımcı olabilirmisiniz??
  • Forum girişleri 619

20.Oca.2014 22:16:56 via Website

Arastiralim nedir bu acele tadini cikar biraz:-)

orhan PINAR

  • Forum girişleri 16

20.Oca.2014 22:18:53 via Website

Trafikci258
Arastiralim nedir bu acele tadini cikar biraz:-)

:) ya ben deneme sürümünü 2 haftadır kullanıyorum ondan.
  • Forum girişleri 1.065

20.Oca.2014 22:29:27 via App

sadik 4.3 root dosyasina ulasmamiz gerekiyo su an icin kesin bir sey diyemem admin arkadaslarimizdan ulasma imkani olanlar ile ilerleyen zamanda root konusunu acariz

HAZREC..

  • Forum girişleri 16

20.Oca.2014 22:31:31 via Website

osman ozkan
sadik 4.3 root dosyasina ulasmamiz gerekiyo su an icin kesin bir sey diyemem admin arkadaslarimizdan ulasma imkani olanlar ile ilerleyen zamanda root konusunu acariz

Yani eski root dosyaları ile yapmak mümkün değildir doğru muyum?
  • Forum girişleri 1.065

20.Oca.2014 23:04:36 via App

o root dosyasi 4.1.2 nin ben riske girme derim olmaz

HAZREC..

  • Forum girişleri 226

20.Oca.2014 23:06:24 via Website

Wipe cekmeyi anlatın arkadaşa ben müsait değilim osman abi . wipe cektir sonra rootlat

· Yüzmeyi öğrenmenin tek yolu çırpınmaktır.

  • Forum girişleri 16

20.Oca.2014 23:07:33 via Website

osman ozkan
o root dosyasi 4.1.2 nin ben riske girme derim olmaz

peki herhangi bir gelişme olduğunda haberdar edebilir misiniz ??
  • Forum girişleri 1

28.Oca.2014 14:03:32 via Website

s.3 4.3 için rotlu romuna ulaştım deneyip gelişmelerden sizleri haberdar edicem rot'romu sorunsuz kurabilirsem sizlere yardımcı olucam
  • Forum girişleri 21

28.Oca.2014 15:42:00 via App

ben cihazımı 4.3ün Türkiye güncellemesini indirdim bi takım sorunlar var;

"ağda kayıtlı değil" diye bir sorun veriyor ve bu yüzden konuşma olayı telefonda şu an yok oldu.bunu nasıl çözerim
  • Forum girişleri 1.065

28.Oca.2014 15:45:58 via App

stock romu manuel olarak pcden yuklemeniz gerekiyo

HAZREC..

  • Forum girişleri 21

28.Oca.2014 20:22:05 via App

orjinal rom yükledim ama yine aynısı oldu değişmedi.
ondan sonra telefoncuya götürdüm yeni IMEI atmamız lazım dediler ondan sonra sorun çözüldü. peki sammobileden orjinal dosyayı tekrar indirsem sorun yine tekrarlanır mı? (ama benim tel. öncedende rootluydu)