Samsung Galaxy S3 — Kies Güncelleme Hatası

  • Cevaplar:45
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 1.065

28.Oca.2014 21:49:02 via App

uretim yeri onemli degil omer bey samsung ELLA kodunda birtek almanyaya uretmemis cihazi birden fazla ulke var ELLA kodunda

— değiştirilme tarihi 28.Oca.2014 21:49:18

HAZREC..

  • Forum girişleri 35

28.Oca.2014 21:52:30 via App

Hocam ben telefonun nerden geldiğini bilmiyorum. Sorun ne ki ya :( güncelleme yapamayacak mıyım?
  • Forum girişleri 21

28.Oca.2014 21:53:58 via App

sen telefoncudan mı aldın büyük bi mağazadan mı telefonu

— değiştirilme tarihi 28.Oca.2014 21:54:10

  • Forum girişleri 1.065

28.Oca.2014 21:55:18 via App

taner DLID kodu afrika ulkelerinden birisine ait olabilir ama ben samsungta boyle bir frimware bulamadim. telefon orjinal ise guncelleme er yada gec gelecektir iciniz rahat olsun

— değiştirilme tarihi 28.Oca.2014 21:55:56

HAZREC..

  • Forum girişleri 1.065

28.Oca.2014 21:58:00 via App

rootlu cihazlar guncellemeyi alamazlar

HAZREC..

  • Forum girişleri 1.065

28.Oca.2014 21:59:44 via App

taner bey iciniz rahat olsun samsung sirayla veriyo guncellemeyi mutlaka gelecektir siz denetlemeye devam edin (ayarlar > cihaz hakkinda > guncellemeleri denetle)

HAZREC..

  • Forum girişleri 21

28.Oca.2014 22:02:09 via App

abi kaçak s3ler rootlu olmadan çalır mı
yada başka ülkede çalışması için rootlanması mı lazım

— değiştirilme tarihi 28.Oca.2014 22:03:08

  • Forum girişleri 1.065

28.Oca.2014 22:04:29 via App

orjinal yurtdisindan gelme ise alir kardesim alicaktirda merak eteme fakat replica (cakma) olmamak kaydi ile. hayir roota gerek yok

— değiştirilme tarihi 28.Oca.2014 22:05:05

HAZREC..

  • Forum girişleri 21

28.Oca.2014 22:07:14 via App

bi kaçak s3ler rootlu olmadan çalır mı
yada başka ülkede çalışması için rootlanması mı lazım
  • Forum girişleri 1.065

28.Oca.2014 22:08:11 via App

hayir kardesim rootlamaya gerek yok calisir

HAZREC..

  • Forum girişleri 35

28.Oca.2014 22:14:35 via App

Telefonun rootlu olup olmadığını anlamak için root checker dan başka bişey var mı.
  • Forum girişleri 1.065

28.Oca.2014 22:24:50 via App

taner telefonda supersu uygulamasi varmi bi bak

— değiştirilme tarihi 28.Oca.2014 22:25:45

HAZREC..

  • Forum girişleri 4

31.Oca.2014 20:04:41 via Website

ömer burak köse
benim telefon almanyada üretildi ve almanyaya 4.3 güncellemesi yapıldı ama bana gelmedi

Sayın arkadaşlar ben bayağı bir zamandır androidpit forumunu kullanıyorum o yüzden bir yardımım dokunsun istedim eger 4.3 güncellemesini almak cihazınıza update etmek istiyorsanız bunu odin ile de yapabilirsiniz sammobile nin sitesinde firmware bölümünden GT-I9300 yazıp oradan bir adet firmware indirin ve kurulumu kendiniz yapın bunun anlatımı forumun içinde konu başlıklarından bulup okuyun herşey en ince ayrıntısına kadar anlatılmış durumda birde eger cihaziniz bir ulkede siz baska bir ulkenin kodunda indirirseniz bir problem olmaz eger cihaz s3 ise I9300 firmware doayalarinin bir farki yok orn ( cihaz orjinalde diyelim MDK ve UAS siz buna UEMJ8 TUR firmwaresini yuklerseniz bir sorun olmaz ) eger yazdıklarım bir işe yaradıysa şimdiden ne mutlu bana
  • Forum girişleri 1.065

31.Oca.2014 20:41:06 via App

tesekkurler mucahit eline saglik

HAZREC..

  • Forum girişleri 2

15.Tem.2014 07:10:37 via Website

Selam s3 kullanıcısıyım fakat güncellenmiyo en yeni güncellemeler yüklendi diyo kies tede güncelleme yok diyo sürüm 4.1.2 telefon ana bant sürümü:I9300XXELLA telefonu türkcell den aldım ne yapmalıyım ne olur yardım edin :(