Google Nexus 4 — Nexus 4 şarj sorunu

  • Cevaplar:12
  • Sticky değilCevaplananlar
  • Forum girişleri 3

11.Mar.2014 00:40:56 via Website

Arkadaşlar selam, biliyorum bu konu bir kaç kez açıldı ancak ben yeniyim ve nexus 4 kullanan üyelere mesaj gönderemiyorum, limit varmış. 4 gün önce nexus 4 aldım, herşeyinden çok memnunum, ancak şarjı aşırı hızlı bitiyor, inanın telefonu kullanırken strese giriyorum, acaba yüzde kaç gitti diye.

yoğun kullanımda 5 saatte %15'e geldi
normal kullanımda 10-12 saatte %15'e geliyor şarjı,

3 gün kullandım sonra geri verdim ancak tekrar sipariş vermek istiyorum, ama çoğu kişi nexus 4'ün şarjından şikayetçi. forumda yazıları okurken, efe isimli üye idi sanki, onun şarj sorunu yokmuş, acaba bütün nexus'larda mı sorun var, yoksa sadece sorunu olanlar mı forumlarda yazdığı için herkeste sorun var gibi gözüküyor? bundan önceki telefonum galaxy ace'in bile şarjı daha uzun süre dayanıyor. işlemcisi + ekranı büyük olduğu için mi daha fazla şarj harcıyor yoksa bütün büyük ekranlı telefonların mı şarjı normal kullanımda 10-12 saat sürüyor? kime sorduysam normal dedi, ama hangi forumda okuduysam az diye yazıldı.

sonuç olarak bütün telefonlar böyleyse nexus 4'ü tekrar almak istiyorum çünkü telefona aşık oldum, ama hepsi değilse çaresiz 1000TL'mle galaxy s4 mini alabilecem :D

yardımcı olursanız sevinirim

p.s. tunahan sana 40 kere mesaj yazmayı denedim, olmadı
  • Forum girişleri 304

11.Mar.2014 16:35:06 via App

Maalesef bende de aynı sorun var.. Kaç kere konu açtım forumda bununla ilgili. Ama yapıcak bişey yok. Ya yeni güncellemeleri bekliyicez, ya da şarj aletini hep yanımızda gezdiricez. :D Bu arada ben bulursam Nexus 4'e uyumlu bataryalı kılıf almayı düşünüyorum..
  • Forum girişleri 304

11.Mar.2014 16:38:17 via App

Ayrıca, bana göre Nexus 4 gerek performans, gerekse tasarım açısından çok iyi bi cihaz. Ama kamera ve pil ömrü bana yetersiz geliyor. Bide Google'ın Nexus cihazlara verdiği güncelleme desteği 18 ay.. Yani en geç Mayıs sonuna kadar güncelleme desteği biter büyük ihtimalle.. :( Ama ben S4 mini de tavsiye etmiyorum. Eğer imkanınız varsa bence biraz daha para ekleyip Nexus 5 alın. Hem güncel, hemde Nexus 4'teki hiçbi sorun yok. (Kamerası mükemmel !)
  • Forum girişleri 323

11.Mar.2014 20:00:24 via App

abi 1000 liraya s4 müni alınır mı ya?? fiyatı çok pahalı. o telefonun ederi 600 lira bile değil. 650 liraya gmd al daha iyi. yada 750 liraya moto g al. yada biraz daha bekle piyasaya 4 çekirdek mtk işlemcili, snapdragon 400 işlemcili telefonlar çıkacak. hepsi 700-1000 TL bandında olur ve s4 mini den daha iyi telefonlar olur.
  • Forum girişleri 2

12.Mar.2014 15:23:54 via App

Ben S3 kullanıyorum şarjı gayet iyi gidiyor. Eğer S4 Mini alacaksan hata yaparsın daha Android 4.3 bile gelmedi. Bence telefonun şarjının hızlı bitmesi işlemcidir. Senkronizasyon açıksa da telefonun şarjı hızlı bitebilir onuda kontrol et.
  • Forum girişleri 103

13.Mar.2014 19:42:08 via App

Fakat S3'e de bir daha guncelleme gelmeyecek. Tunahan'in dedigi gibi N5 al.
  • Forum girişleri 304

13.Mar.2014 21:41:18 via App

Diyarcan Bazin
Fakat S3'e de bir daha guncelleme gelmeyecek. Tunahan'in dedigi gibi N5 al.
👍👍👍👍👍
  • Forum girişleri 1

14.Mar.2014 20:08:54 via App

bende nexus 4 kullaniyorum. 3 g full acik, sürekli internete bagliyim, ekran parlakligi üst düzeyde. bunların yaninda pek oyun oynamasamda aktif olarak twitter, whatsapp vb kullanimi. sarjim yaklasik 16-17 saat falan gidiyor. yalniz suanki akilli telefonlardan fazlasini bekleyemessin zaten... diyelimki sarji daha iyi gideni buldun, bu özellikte olani bulamassin. bulsanda iki kati para vermen gerekir. şahsi dusuncem nexus tan şaşma. başka bi telefon kullanmaya basladiginda pişman olursun yoksa. özellikle android güncellemelerini herkesten önce almanin vermiş olduğu keyif super ;)
  • Forum girişleri 3

15.Mar.2014 17:01:17 via Website

nexus 4 aldım arkadaşlar :P nexus 5'e param yetmiyodu :P nexus 4'ü aldığım gibi rootladım, bi kaç root'lu uygulama deneyecem şarj için, greenify veya juice defender gibi. çünkü şarjı yine çok değil, custom rom yüklemedim ama xposed installer yükledim. bu uygulamayı duymayan çok var sanki ama custom rom yerine stock rom tercih edenler ancak herşeyiyle de oynamak isteyenler xposed installer yüklesin, şu an mesela ekran 180 derece dönebiliyor, şarj olurken çok kolaylık sağlıyor. herkese de tavsiye ediyorum, nexus'tan şaşmayın :P

cevaplar için teşekkürler
  • Forum girişleri 25

05.Haz.2014 23:38:30 via Website

Peter M.

Arkadaşlar selam, biliyorum bu konu bir kaç kez açıldı ancak ben yeniyim ve nexus 4 kullanan üyelere mesaj gönderemiyorum, limit varmış. 4 gün önce nexus 4 aldım, herşeyinden çok memnunum, ancak şarjı aşırı hızlı bitiyor, inanın telefonu kullanırken strese giriyorum, acaba yüzde kaç gitti diye.

yoğun kullanımda 5 saatte %15'e geldi
normal kullanımda 10-12 saatte %15'e geliyor şarjı,

3 gün kullandım sonra geri verdim ancak tekrar sipariş vermek istiyorum, ama çoğu kişi nexus 4'ün şarjından şikayetçi. forumda yazıları okurken, efe isimli üye idi sanki, onun şarj sorunu yokmuş, acaba bütün nexus'larda mı sorun var, yoksa sadece sorunu olanlar mı forumlarda yazdığı için herkeste sorun var gibi gözüküyor? bundan önceki telefonum galaxy ace'in bile şarjı daha uzun süre dayanıyor. işlemcisi + ekranı büyük olduğu için mi daha fazla şarj harcıyor yoksa bütün büyük ekranlı telefonların mı şarjı normal kullanımda 10-12 saat sürüyor? kime sorduysam normal dedi, ama hangi forumda okuduysam az diye yazıldı.

sonuç olarak bütün telefonlar böyleyse nexus 4'ü tekrar almak istiyorum çünkü telefona aşık oldum, ama hepsi değilse çaresiz 1000TL'mle galaxy s4 mini alabilecem :D

yardımcı olursanız sevinirim

p.s. tunahan sana 40 kere mesaj yazmayı denedim, olmadı

5 ay önce nexus 4 aldım ilk aldığımda çok memnundum %50 şarj ile sabah evden çıkıyodum 2 defa güncelleme yaptım aldıktan sonra.4.4.2 ye geçtikten bi hafta sonra filan telefona bisey oldu.aynı şeyi galaxy wonderda da yaşadım zaten o yüzden değistirdim. Bi telefonun şarjı ne olursa olsun 2 dakikada %5 düşemez veya 1 dk %1 bunlar çok oldu birçok şeyi öğrendim yaptim bu zamana kadar android telefonlarimda ama buna hicbir çözüm bulamadim.Servise gönderdim amperinde sorun yok yazmış rapora dedim o kadar bide sadece 3G açıkken diye son guncellemeden umutluydum bunda da değişen bisey olmadi bulan varsa yardım etsin

  • Forum girişleri 3

05.Haz.2014 23:58:58 via Website

hocam selam
anlattıkların normal bende de oluyor, ama şöyle bi hesap yap eğer ekranın açık kalma süresi 5 saat olursa iyidir, ama tabi 3G kapalı olacak, 3G'yi sadece gerektiği zamanlarda aç çünkü ne yaparsan yap 3G'li olmuyor, 2G ve wifi'de de yine çabuk gider ancak 3G gibi değil. ben bugün resmi android 4.4.3'ü yükledim, bakalım şarjında düzelme olacak mı, çünkü olacak diye okudum. bir de hocam, greenify ile arka planda çalışan uygulamaları hibernate et, böylece durup dururken facebook 50-10MB RAM harcamaz.

  • Forum girişleri 25

06.Haz.2014 00:23:51 via Website

Peter M.

hocam selam
anlattıkların normal bende de oluyor, ama şöyle bi hesap yap eğer ekranın açık kalma süresi 5 saat olursa iyidir, ama tabi 3G kapalı olacak, 3G'yi sadece gerektiği zamanlarda aç çünkü ne yaparsan yap 3G'li olmuyor, 2G ve wifi'de de yine çabuk gider ancak 3G gibi değil. ben bugün resmi android 4.4.3'ü yükledim, bakalım şarjında düzelme olacak mı, çünkü olacak diye okudum. bir de hocam, greenify ile arka planda çalışan uygulamaları hibernate et, böylece durup dururken facebook 50-10MB RAM harcamaz.

İyi ama telefonu ilk aldığımda da bunların olması gerekirdi guncellemeyle telefon bozulduğu görülmüş şey değil 1 hafta önce telefonu sıfırladım 4.3 e geri dönsün belki düzelir diye direk 4.4.2 den başladı uğraşmadım artık. Bu arada dediğin programda uygulamayi durdurmaya zorla işlemini yapmamiz gerekiyo mu yapmiyo çünkü bazilarini