Google Nexus 4 — 4.4.3

  • Cevaplar:36
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 25

18.Haz.2014 15:52:49 via App

valla istediği kadar büyük çaplı olsun telefonumu büyük ihtimal yine eski haline getiremiycek, google a çok güveniyodum bu konuda ama elden bişey gelmiyor

  • Forum girişleri 25

18.Haz.2014 16:03:03 via App

arkadaşlar taşınabilir şarj aleti kullanan var mı aranızda almayı düşünüyorum

  • Forum girişleri 156

18.Haz.2014 16:20:45 via App

Arkadaşlar telefonu sıfırlicam da bi problem olmaz dimi numaralarımın çoğu google hesabinda fotolari felan da yedekledim?

  • Forum girişleri 304

19.Haz.2014 00:48:17 via App

eren karaca

arkadaşlar taşınabilir şarj aleti kullanan var mı aranızda almayı düşünüyorum

Ben kullanıyorum gayet iyi Nexus 4 için benimki 3000 mAh 25 TL'ye aldım A101'den. 2 kere tam şarj edebiliyorum.

  • Forum girişleri 304

19.Haz.2014 00:49:27 via App

Onur Er Bayraktar

Arkadaşlar telefonu sıfırlicam da bi problem olmaz dimi numaralarımın çoğu google hesabinda fotolari felan da yedekledim?

Ya bende sıfırlamak istiyorum pil ömrü falan çok azaldı ama bende bunu merak ediyorum aslında. Benimde bütün fotolarım falan kayıtlı google hesabıma. Ama acaba nasıl olur..?

— değiştirilme tarihi 19.Haz.2014 00:49:41

  • Forum girişleri 156

19.Haz.2014 07:25:06 via App

Ben yaptım google hesabını girince geliyo hepsi hatta telefonu açtığımda yani sıfırladıktan sonra google hesabimi girdim sonra sıfırlamadan onceki tum uygulamalari indirdi :D yani süper bişey telefon da hızlandı... tavsiye ederim

  • Forum girişleri 304

19.Haz.2014 17:46:34 via App

Hadi ya..? Gerçekten hızlanma varsa hatta uygulamaları bile yüklüyosa bende sıfırliyim o zaman. :) Bak sana güveniyorum. :D

  • Forum girişleri 156

19.Haz.2014 18:05:42 via App

Valla çok hızlı şuan ama yedekle bilgilerini :) bide sürüm de düşmüyo 4.4.3 kalıyo

— değiştirilme tarihi 19.Haz.2014 18:07:27

  • Forum girişleri 304

19.Haz.2014 23:00:17 via App

Hmm, sürüm düşmediğini biliyorum da bende ki sıkıntı Google Asistan Launcher'ın arada donup kasması. Yani fabrika ayarlarına dönünce ne gibi farklılıklar oldu onu merak ediyorum. Bide (internete yedeklenmemiş) galerideki fotolar ve telefon rehberi ne oluyor..?

  • Forum girişleri 304

20.Haz.2014 23:15:20 via App

Tamam sağolasın sana güvendim sıfırladım. Söylediğin gibi uygulamalar bile otomatik yüklendi yeniden. Rehber, fotolar hepsi duruyor senkronizasyon açtığımdan. Yalnız müzikleri yedeklemeyi unutmuşum. :D Şimdi baştan yükliyicem..

— değiştirilme tarihi 21.Haz.2014 08:11:52

  • Forum girişleri 156

21.Haz.2014 07:43:42 via App

Aynen bende müzikleri yedeklemeyi unutmustum :D şimdide üşeniyorum yüklemeye tekrar :D

  • Forum girişleri 25

23.Haz.2014 12:46:19 via App

Tunahan Doğan

eren karaca

arkadaşlar taşınabilir şarj aleti kullanan var mı aranızda almayı düşünüyorum

Ben kullanıyorum gayet iyi Nexus 4 için benimki 3000 mAh 25 TL'ye aldım A101'den. 2 kere tam şarj edebiliyorum.

modelini fotoğrafını bi atabilir misin benim almam lazım hep geliyo mu bide A101 e

  • Forum girişleri 25

24.Haz.2014 23:45:41 via App

iphone sarji diyor ama sikinti olmaz herhalde sen nasi kullaniyosun

  • Forum girişleri 304

25.Haz.2014 00:08:40 via App

Sitede iPhone şarjı diyor ama benim aldığım Android için olanıydı. Klasik micro-usb girişli. Gayet kullanışlı tavsiye ederim. :)