ürün değişimi

  • Cevaplar:4
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 1

18.Haz.2014 18:53:03 via Website

s4 alalı 7 ay oldu ama aldıgım gunden beri aşırı derece ısınma oluyor nette dolaşsam bıle asırı derece ısınıyor ! sarjı 6 saat falan gidiyor anca . bataryada şişme varmş. 10 sanıyelık donmalar oluyorr ve karşı tarafa sesım gıtmıyor kesık kesık gıdıyor. bunlar ürün değişimi için yeterli sebeplermı acaba yoksa kullanıcı hatası mı ?

  • Forum girişleri 1.065

19.Haz.2014 00:36:59 via App

kullanici hatasi degil kardeşim orasi kesin

HAZREC..

  • Forum girişleri 38

20.Haz.2014 22:13:08 via App

kullanıcı hatası değil anlattiğin sorunlar butun s4lerde oldu servise gonderince bataryani degistiriyolar sorunları çozuyolar ancak bu sebepler urun degisimi icin yeterli degil sen cihazini servise ver bi an önce daha fazla sorun bekleme cunku bu sorunlar cihazı yakmaya kadar gidebilir ozaman kullanici hatasi olur iste elinde patlar..

Devre dışı bırakılan hesap
  • Forum girişleri 39

21.Haz.2014 10:35:54 via App

Daha önceki yorumlarda söylenilen gibi S4 lerde batarya hatası vardı, ücretsiz batarya değişimi yapıyordu Samsung. Yani ürün değişimini ancak batarya için yaparlar.

  • Forum girişleri 2

22.Haz.2014 11:28:32 via Website

AYNİ SORUMLAR BENDEDE VARDI,SERVİSE GÖNDERDİM BATARYAYI DEGİŞTİRDİLER, BATARYA DEGİŞELİ 8 AY OLDU FAKAT 1 HAFTADİR TEKRAR EKRANDA DONMALAR VE ARADA YEŞİL ÇİZGİLEER OLUŞTU. FAKAT ŞİMDİ EKRAN TAMAMEN GİTTİ ÇALİŞİYO AMA EKRANDA YEŞİL ÇİZGİLER VAR SİZCE YANMİŞ OLABİLİRMİ?