Samsung Galaxy S3 mini — Oyun kasma sorunu

  • Cevaplar:5
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 3

19.Haz.2014 01:52:03 via App

arkadaşlar benim telefon surum 4.1.2 bazi oyunlarda kasma sorunu Yaşıyorum ve sinirleniyorum bunun sebebi surum yetmezligimi yoksa arkaplanda calisan uygulamalardan mi tavsiyelerinizi bekliyorum :)

  • Forum girişleri 304

19.Haz.2014 17:50:41 via App

Bunun sebebi telefonda Samsung'un ürettiği bi işlemci bulunması. Bu işlemci de Android'e uyum sağlayamıyor bazen. Mesela Snapdragon işlemci olsa bu sorun yaşanmaz. Çünkü bütün Snapdragon işlemciler Android'e uyarlanarak üretiliyor. Kasmasının başka bi sebebi de yazılım. TouchWiz yüzünden nerdeyse 300 MB alan kalıyor 1 GB RAM'den telefona.

Devre dışı bırakılan hesap
  • Forum girişleri 39

21.Haz.2014 10:17:25 via App

Exynos işlemciler hariç Samsung un ürettiği başka bir işlemci yok. Örneğin, S4 ün Türkiye de satışa çıkan modeli Exynos işlemcilidir ve çok temiz bir işlemcidir. S3 Mini ye gelecek olursak, o cihazda yanlış hatırlamıyorsam ST Ericsson adlı kapanan bir firmanın NovaThor işlemcisi bulunmakta. Ancak aynı işlemciyi Sony nin Xperia P si de kullanmakta. Sorun, işlemcinin Android le uyumsuzluğu değil, eski bir işlemci olması ve işlemciyi üreten firmanın kapanmış olmasıdır. Bu nedenle Samsung ve Sony, kapanmış olan bu firmadan gerekli bilgileri alamadığı için güncelleme veremediler. Zaten güncelleme tarihleri geldiğinde bu iki cihaz çoktan miyadını doldurmuştu. Ki Xperia P yi kullanmış biri olarak oyunlarda pek bir sorun yaşamadım. Ayrıca OmniRom kurarak Android 4.4.2 keyfini de yaşadım o telefonla. Yani sonuç olarak oyunlarda kasma yaşamanız, cihazın eski olmasından ve artık oyunların daha iyi donanım gerektirmesinden kaynaklanmakta. İşlemcinin Androidle uyumsuz olması gibi bir durum söz konusu olamaz, öyle olsaydı bu iki dev firma söz konusu işlemciyi cihazlarında kullanmazdı.

— değiştirilme tarihi 21.Haz.2014 10:28:55

  • Forum girişleri 3

21.Haz.2014 21:47:49 via App

ben telefonu bugün rootladim kernel çekirdek yükleme gibi şeyler var (rootlular için) biliyorsaniz anlatirmisiniz bide overclock nasil yukleniyo bildigim kadariyla islemciyi hizlandiriyo böylece oyunlari fazla kasmadan oynayabilirim
aciklarsaniz sevinirim