Dark Evo P60 8 GB 6 inç akıllı telefonu almalı mıyım?

  • Cevaplar:27
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 29

20.Şub.2015 19:17:47 via Website

Merhaba değerli arkadaşlar..Bir akıllı telefon almayı düşünüyorumda inşallah,aslında alacağım marka ve modeli de belirledim fakat yinede akıllı teihtiyacımlefondan anlayan siz değerli arkadaşların görüş ve önerilerine çok ihtiyacım var benim..Bu yüzden yardımlarınızı beklicem-şimdiden teşekkürler :)
Benim bütçem 500-650 tl arası bi bütçe..Telefonda istediğim özellikler ise;1-kamerasının en az 5 mpiksel olması.2-Ekranının en az 6 inç olması,3-çift hatlı ve 3 g li olması,4-görüntülü görüşme olması,5-android olması,6-en 2 çekirdekli işlemciye sahip oluyor olması...v.s..Arkadaşlar biliyorum ki inç değeri arttıkça fiyatda artar ama bu saydığım özelliklerde bi telefon olan Dark Evo P60 8 GB 6 inç akıllı telefonu alıp almamaya karar veremedim bi türlü :? fiyatı da uygun 569 tl.sizce almalı mıyım?Ne dersiniz?Görüş ve önerilerinize ihtiyacım var..Kullanan var mı hiç dark marka telefonu?Sizce nasıl bi telefondur?ALLAH razı olsun diorum şimdiden bana düşüncesini iletecek herkese..Saygılar byy

  • Forum girişleri 200

20.Şub.2015 19:28:07 via App

fiyati bu özellilere göre çok düşuk deyilmi kalitesi nasil acaba hic bir magazada inceledinizmi.

  • Forum girişleri 29

20.Şub.2015 19:39:18 via Website

Evet fiyatı biraz düşük gibi burdan ve daha bi çok yerden inceledim:BURDAN link atamıyorum size zahmet sizde bi inceleyeblirmisiniz internette?
kapıda ödemeli alacağım..Bi çok site var ama tam olarak emin olamıyorum yaa

  • Forum girişleri 200

20.Şub.2015 19:44:25 via App

peki bir bakayım teledinlar çok ilgimi ceker almauacakkende arastiririm zaten bir bakayım.bu linkten bakiyorum
http://www.hepsiburada.com/liste/dark-evo-p60-8-gb/productDetails.aspx?productId=telcepdkp60&categoryId=371946
1,2 sitede yorumlarini okudum kamerasinin ueterli gelmedigini ve dokunmatigin hassas ve kaliteli olmadigi soylenmis fakat onlar disinda diger yorumlar olumlu gibi...

— değiştirilme tarihi 20.Şub.2015 19:50:00

  • Forum girişleri 29

20.Şub.2015 19:49:59 via Website

evet bende o linkten bakmıştım zaten :D teşekkürler :D benim şimdi çıkmam lazım yarın girerim internete yine..ii akşamlar sağolun byy

  • Forum girişleri 10

20.Şub.2015 22:35:12 via Website

Merhaba Galaxy Grand neo ya bakmanı tavsiye ederim ekranı 5 inç ve tek sim girişli

  • Forum girişleri 10

20.Şub.2015 22:43:33 via Website

Bu arada üstüne 100 tl daha koyarsanız çok iyi fiyata zenfone 6veya zenfone 5 i öneririm

  • Forum girişleri 323

21.Şub.2015 14:45:45 via App

Dark evo donanıma göre iyi ama arkadaşların dediği gibi 200 lira daha katıp zenfone 6 almak daha mantıklı. Çünkü 2gb ram var. Almışken 2gb ramli telefon alın.

  • Forum girişleri 29

21.Şub.2015 17:32:25 via Website

Değerli arkadaşlar :) öncelikle benimle paylaştığınız bilgileriniz ve tavsiyeleriniz için çooook teşekkrler :) nasihatlarinizin başımın üzerinde yeri var :) sevgili dostlar öncelikle belirttiğiniz üzere asus zenfone 6 yı inceledim..bütçesi beni biraz aşsada kendini kanıtlamış bi marka asus ve özellikleri de tam istediğim gibi ama ben hazır bütçemi 750 tl lere kadar çıkartmayı göze almışken arkadaşlar en az 6 inç ekranı olan başka marka akıllı telefonlar var mı önerebileceğiniz?Almamışken her ihtimali gözden geçirmek istiyorum..DARK akıllı telefonda küçükte olsa hala aklımda var ama arkadaşlar ben pek blmiyorum yaa :( bir akıllı telefon alırken en çok hangi özelliklerine dikkat etmemiz gerekir?mesela ram diosunuz bi telefonda ram değerinin önemi ne kadar var?Ben telefonumda pek oyun oynamam..google-facebook-internet-film izlerm o kadar... :)

  • Forum girişleri 200

21.Şub.2015 18:18:32 via Website

yinede ramının 2 gb 3 gb olması iyidir. oyun oynamıyacak bile olsanız.telefonunuzun performansında önemli bir rolu var ramın

  • Forum girişleri 29

21.Şub.2015 18:38:58 via Website

hımm anladım yiğit kardeş..peki asus zenfone den başka 6 inç ekranı olan önerebileceğin başka marka telefonlar var mı bu fiyatlarda?incelemek istiyorum tüm olanakları...şuan asus ve dark arasında gidip geliyorum :(

  • Forum girişleri 323

21.Şub.2015 20:41:01 via App

1gb aslında yeter ama telefonun arayüzü ve kullandığın uygulama önemli. Bazı arayüzler ağır oluyor, face tek başına 100-150mb ram harcıyor, vs vs ve telefon takılabiliyor.
Zenfone'da 2gb ram var + arayüzü ağır değil. Telefon boştayken 1.4gb boş ram var, istediğini aç yine dolmaz.
800 lira veremem dersen dark evo al ama bana göre zenfone çok daha iyi. Sadece ram için bile o fark verilir ki, zenfone ekran, işlemci, kamera her yönüyle daha iyi.
Bu fiyata zenfone'dan başka iyi telefon bulamazsın. Eğer 5" olur dersen zenfone 5 de alabilirsin. Hatta 630 liraya zenfone 5 8gb alabilirsin. Onda da 2gb ram var ama işlemci biraz daha düşük sadece.

  • Forum girişleri 10

22.Şub.2015 19:13:43 via Website

Victor U2
kardeşim bu telefonada bir bak derim 8çekirdekli 2 gb ram ve çift sim kart girişi var
fiyatı 800 tl civarı

Devre dışı bırakılan hesap
  • Mod
  • Forum girişleri 162

23.Şub.2015 11:48:10 via App

zenfone u bende oneririm

İnternet bağımlısı olduğumu söylüyorlar, çokta Wi-Fi.

  • Forum girişleri 29

23.Şub.2015 17:49:02 via Website

değerli arkadaşlar öneri ve bana verdiğiniz bilgiler için teşekkürler :) asus zenfone almak isterdim ama bi akıllı telefona benim vereceğim para en fazla 650 tl dir..zenfone de 800 tl ve beni aşar..zenfone 5 alsamda ekranı 6 inç değil :( bunun için nasipse dark evo almaya karar verdim hayırlısıyla :) pişman olmam inşallah..gerisi artık hangi güvenilir bi kapıda ödemeli siteden alacağıma kalmış..önerebileceğiniz güvenilir kapıda ödeme yöntemi ile satış yapan yerler var mı?Telefonumu 15 mart tarihinde sipariş vermeyi düşünüyorum..açıp kullandıktan bi süre sonra da telefonla ilgili yorumumu buraya yapacağım :)

Devre dışı bırakılan hesap
  • Mod
  • Forum girişleri 162

23.Şub.2015 21:05:22 via Website

Himmet Düzgün

değerli arkadaşlar öneri ve bana verdiğiniz bilgiler için teşekkürler :) asus zenfone almak isterdim ama bi akıllı telefona benim vereceğim para en fazla 650 tl dir..zenfone de 800 tl ve beni aşar..zenfone 5 alsamda ekranı 6 inç değil :( bunun için nasipse dark evo almaya karar verdim hayırlısıyla :) pişman olmam inşallah..gerisi artık hangi güvenilir bi kapıda ödemeli siteden alacağıma kalmış..önerebileceğiniz güvenilir kapıda ödeme yöntemi ile satış yapan yerler var mı?Telefonumu 15 mart tarihinde sipariş vermeyi düşünüyorum..açıp kullandıktan bi süre sonra da telefonla ilgili yorumumu buraya yapacağım :)

Hayırlı olur umarım. Yorumlarınızı bekliyoruz. :-)

İnternet bağımlısı olduğumu söylüyorlar, çokta Wi-Fi.

  • Forum girişleri 200

23.Şub.2015 21:15:38 via Website

Himmet Düzgün

değerli arkadaşlar öneri ve bana verdiğiniz bilgiler için teşekkürler :) asus zenfone almak isterdim ama bi akıllı telefona benim vereceğim para en fazla 650 tl dir..zenfone de 800 tl ve beni aşar..zenfone 5 alsamda ekranı 6 inç değil :( bunun için nasipse dark evo almaya karar verdim hayırlısıyla :) pişman olmam inşallah..gerisi artık hangi güvenilir bi kapıda ödemeli siteden alacağıma kalmış..önerebileceğiniz güvenilir kapıda ödeme yöntemi ile satış yapan yerler var mı?Telefonumu 15 mart tarihinde sipariş vermeyi düşünüyorum..açıp kullandıktan bi süre sonra da telefonla ilgili yorumumu buraya yapacağım :)

inşAllah para verip aldığınıza değer.sorun çıkmadan zaman geçirirsiniz