Samsung Galaxy Note 2'ye 5.0.2 Lollipop Yükleme Rehberi

  • Cevaplar:60
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 202

17.Nis.2015 18:48:37 via App

evet :) Sanirim ağustosta bitiyor garanti o zamana kadar lolipop gelir gibime geliyor gelmez ise cyeanmod

  • Forum girişleri 15

17.Nis.2015 19:25:11 via Website

hocam bu twrp dosyasının not2 için olanını nasıl bulurum;?

— değiştirilme tarihi 17.Nis.2015 19:29:35

  • Forum girişleri 15

17.Nis.2015 19:56:25 via Website

Orbay Boran

Emir Eslik

hocam bu twrp dosyasının not2 için olanını nasıl bulurum;?

Ben size bu konuda yardımcı olayım [Bu linkten indirebilirsiniz.][1]

peki bunlardan hangisini indirmeliyim.teşekkürler

  • Forum girişleri 771

17.Nis.2015 21:35:33 via App

Orbay beyin verdiği link sağlıklı :)

This is AndroidPIT

  • Forum girişleri 17

18.Nis.2015 01:09:14 via Website

samil Altundal

evet :) Sanirim ağustosta bitiyor garanti o zamana kadar lolipop gelir gibime geliyor gelmez ise cyeanmod

Abi garantisi varken de atiliyor. Sayac sifirlama teknigi ile servise vermeden once orjinal romu kurdugumuzda hic birsey anlasilmiyormus!! Ayrica garantisinin bitmesini beklemek niye. Bu da bana pek mantikli gelmiyor.

— değiştirilme tarihi 18.Nis.2015 01:09:54

  • Forum girişleri 17

18.Nis.2015 01:11:20 via Website

İkonlar cok buyuk. Naptimsa kucultemedim. Sanirim 260dpi falan olsa super olacak. Yokmu bunun caresi?

  • Forum girişleri 771

18.Nis.2015 11:58:14 via Website

Bir launcher ile çözülebilir aslında Nova veya Next Launcher 3D işinizi görebilir belki

This is AndroidPIT

  • Forum girişleri 15

18.Nis.2015 16:10:04 via Website

hocam acil yardım istiyorum telefonumda(s2) de install yapmak için mod açılmıyor farklı bi ekran geliyor ?

  • Forum girişleri 15

18.Nis.2015 16:13:50 via Website

twrp açılıyor burdan yüklemeyi nasıl yapmalıyım

  • Forum girişleri 15

18.Nis.2015 16:20:02 via Website

sd karta yüklediğim dosyayı görmüyo sadece dosya olarak var içerik yok

  • Forum girişleri 771

18.Nis.2015 16:23:24 via App

Sd karta attığınız dosyanın uzantısı şuan nedir ?

This is AndroidPIT

  • Forum girişleri 15

18.Nis.2015 16:51:17 via Website

indirdiğim dosyaları(gapp ve rom) hem zip olarak hemde çıkartıp atım

  • Forum girişleri 17

18.Nis.2015 16:55:09 via Website

şimdi ben bu romu yukledım kurdum calısıyor suanda. root bozuldu mu?
yenıden mı root atmam gerekıyor?
zinse 3.3 kurcam cunku.

— değiştirilme tarihi 18.Nis.2015 16:58:34

  • Forum girişleri 15

18.Nis.2015 17:05:09 via Website

kadir_ramazan hocam nasıl kurduğunuzu anlatırmısınız rom u indirdim ve sd karta kopyaladım fakat twrp bunu görmüyor?

— değiştirilme tarihi 18.Nis.2015 17:05:27