S4 I9505 INTERNET YARDIMI :(

  • Cevaplar:19
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 30

18.Nis.2015 13:23:02 via Website

Merhaba arkadaslar cihazim i9505 fakat internetim E cekiyor 3g cekmiyor bi cozumu yokmu bunun

Simdiden tesekkur ederim

  • Forum girişleri 771

18.Nis.2015 16:25:52 via App

Imei sorgulamada imei hangi telefonun üstüne ?

This is AndroidPIT

  • Forum girişleri 30

18.Nis.2015 16:29:22 via Website

Selçuk A.

Imei sorgulamada imei hangi telefonun üstüne ?

Durum
IMEI NUMARASI KAYITLI
Kaynak
İthalat yoluyla kaydedilen IMEI
Sorgu Tarihi
18/04/2015
Marka/Model
BİLİNMİYOR

böyle diyor hocam

  • Forum girişleri 771

18.Nis.2015 16:31:10 via App

Imeinin internet üzerinde etkisi büyük ve onun haricinde hattın önemi var telefonda suç aramayın pek :)

This is AndroidPIT

  • Forum girişleri 30

18.Nis.2015 16:33:14 via Website

Selçuk A.

Imeinin internet üzerinde etkisi büyük ve onun haricinde hattın önemi var telefonda suç aramayın pek :)

Hocam evde her hat var vodafone avea turkcell hepsini taktım fakat hepsinde internet E şeklinde kendi hattımı babamın telefonuna taktım H+ şeklindeydi

  • Forum girişleri 111

18.Nis.2015 16:49:57 via App

kardes o imei yüzünden bende de aynı telefon var hep edge 3g felan yok tefonumun imei nokia 6600 imei kaynaklı sıkıntı etme derim google imei sorgulama yaz araştır sendeki imei hangi telefona ait olduğunu bulursun

  • Forum girişleri 30

18.Nis.2015 17:58:56 via Website

Ali Kahya

kardes o imei yüzünden bende de aynı telefon var hep edge 3g felan yok tefonumun imei nokia 6600 imei kaynaklı sıkıntı etme derim google imei sorgulama yaz araştır sendeki imei hangi telefona ait olduğunu bulursun

kardeşim hangisi olduğu yazmıyor :( imei atcam onu araştırıyorum

  • Forum girişleri 771

18.Nis.2015 18:42:33 via Website

Sende kullanılmayan güzel bi telefon var mı

This is AndroidPIT

  • Forum girişleri 111

18.Nis.2015 20:07:41 via App

kardeş wifi varda evinde hiç attirma ben Adana dayım sordum imei 30 dedi bana attirmadim cihazı root edip kendim atmayı dusunuym

  • Forum girişleri 771

18.Nis.2015 20:09:09 via Website

30 mu :D 10 a falan atarlar ya

This is AndroidPIT

  • Forum girişleri 81

18.Nis.2015 20:11:36 via Website

Arkadaslar lutfen sunu bi aşin artik. Imei ile alakali degildir 3g sorunu. Imei atilma yontemiyle alakalidir isterseniz arastirin. I9505 icin 2 yol vardir. 1.si eski yontemle atma. Ki bunda 3g sorunu vardir ve telefona full format atinca imei ucar. 2.si yeni cikan farkli yontemle atma vardir ve bu cok saglamdir. Ne imei ucar nede 3g sorunu olur. Bende ilk cikan ericsson r380 imei var dusunun onda birakin 3g yi edge bile yok hatta internet yok :) ama H+ da baglaniyorum hatta lte gelsin onada baglanacam. Hangi telefonun imeisinin atildiginin hicbir onemi yok.araştırın, anlayan telefonculara sorun...

  • Forum girişleri 771

18.Nis.2015 20:22:16 via Website

Haklısın orhancım,100 rom 50 ye yakında format attım hala sağlam :) bendeki ve 3g full çekiyor gören kıskanıyor ama ben pek belli etmem.

This is AndroidPIT

  • Forum girişleri 30

18.Nis.2015 21:28:56 via Website

Orhan E.

Arkadaslar lutfen sunu bi aşin artik. Imei ile alakali degildir 3g sorunu. Imei atilma yontemiyle alakalidir isterseniz arastirin. I9505 icin 2 yol vardir. 1.si eski yontemle atma. Ki bunda 3g sorunu vardir ve telefona full format atinca imei ucar. 2.si yeni cikan farkli yontemle atma vardir ve bu cok saglamdir. Ne imei ucar nede 3g sorunu olur. Bende ilk cikan ericsson r380 imei var dusunun onda birakin 3g yi edge bile yok hatta internet yok :) ama H+ da baglaniyorum hatta lte gelsin onada baglanacam. Hangi telefonun imeisinin atildiginin hicbir onemi yok.araştırın, anlayan telefonculara sorun...

Hocam İmei nasıl atcam elimde imei var fakat atamıyorum

  • Forum girişleri 111

18.Nis.2015 21:36:15 via App

kardeş öyle diynda benim telefon sağlam imei 30 defa format attım hiç bi şekilde silinmedi ve 3g yok :D

  • Forum girişleri 111

18.Nis.2015 21:37:24 via App

Yok 30 10 tl ye atılan "uçan imei" yani öylemis hiç araştırmadim ve atmadim

  • Forum girişleri 81

18.Nis.2015 22:16:23 via Website

Siz atamazsiniz onun icin box lazim o da 500 lira civari. Garantili atan yer varsa gidin ordan attirin ve 3g olayini sorun adam anliyorsa tamam der zaten anlamiyorsa eski yontemi kullaniyordur.

  • Forum girişleri 1

25.Oca.2016 17:27:52 via Website

MERHABA ARKADAŞIM BEN ÇÖZÜMÜ BULDUM BASİT. değişmiş değil yurt dışından alınan romlar bu 3G yi desteklemiyor olay bu. Yok efendim efs klasörü box ile yazdır falan değil bu romu yükle halolsun. IMEI falan diyenler palavra atıyor bu modelin tek sıkıntısı rom bende çektim 1 sene yurt dışı s4 4g i9505 aldım ilk 2 hafta kullandım sonra birden gitti şebeke full edge sorunsuz ama WCDMA yapınca şebeke yok diyor ve boş küme işareti çıkıyor yukarıda. telefonu 1 sene 3310 gibi edge'de kullandım bi telefoncu yaparım daha önce yaptım dedi 35 tl mi çarptı ama yaptı rom la alakalı bir durum. hiç bir yerde yok çözümü yaptıktan sonra allah rağzı olsun derseniz yeter benim için boşuna paranız gitmesin diye paylaşıyorum. h ttp://yesilcin.com/samsung-galaxy-s4-gti9505-android-501-almanya-t29731.0.html (BAŞTAKİ ''h'' dan sonraki boşluğu silip adres çubuğuna yapıştırın yeni üye olduğumdan link atamıyorum.) bu linkteki rom u ındirin 3G sonununuz düzelsin. boş konuşmuyorum ben yaptım hatta hendim yaptım hadi şimdiden hayırlı olsun..