s6 edge güncelleme

  • Cevaplar:10
  • Sticky değilCevaplanmayanlar
  • Forum girişleri 72

19.Şub.2016 22:05:02 via App

Slm ya arkadaşlar 15 şubatta s6 ve s6 edge global güncelleme cıktı denildi üzerinden 4 gün geçti hâlâ güncelleme yok yoksa gerimi çektiler. Aranızda güncelleme alan varmı. Bu arada benim s6 edge global pazarda olan SM-G925F. TŞK

  • Forum girişleri 72

20.Şub.2016 01:43:43 via App

Orbay Boran

bu güncelleme geri çekilmedi sadece dağıtımı durduruldu. Marshmallow yüzünden gecikiyor.

Anlamadım marshmallov yüzünden derken, zaten marshmallov datılmıştı 15 şubatta

  • Forum girişleri 488

24.Şub.2016 13:41:49 via Website

Daha bizim Türkiye Samsung dan geçecek bi o güncelleme sanırım Mayıs gibi alırız biz :D

Rom'du, Root'tu uğraşmam, orjinal kullanırım. :)
Dertsiz başım tuzsuz aşım..

  • Forum girişleri 72

17.Mar.2016 06:49:43 via App

nihayet s6 edge marshmallow 6.0.1 kavuştu.başka alan varmı.memnunmusunuz

  • Forum girişleri 72

29.Mar.2016 03:09:30 via App

marshmallow güncellemesinden sonra sanki şarj çabuk bitiyor ve edge ekranındaki gece saati olayı kalktı yada ben bulamıyorum onun dışında telefon akıyor resmen

  • Forum girişleri 488

29.Mar.2016 09:02:01 via Website

Ben s6 cihazıma aldım ilk verdiği gün. Çok memnunum keyifle kullanıyorum, resmen dediğiniz gibi akıyor yağ gibi. :)
Ram kullanımı harika olmuş ve tasarımlarda çok güzel. fakat batarya noktasında çok anlamış değilim farkı.

Rom'du, Root'tu uğraşmam, orjinal kullanırım. :)
Dertsiz başım tuzsuz aşım..

  • Forum girişleri 21

29.Mar.2016 20:38:30 via App

evet dediğiniz gibi..ve pil yönünden bi fark yok gibi