This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. OK

Samsung'un geçtiğimiz sene piyasaya sürdüğü üst seviye cihazı Galaxy Note 4 büküldü. İstanbul'da öğrenci olan Bayram Kaş bir çok Samsung servisine gitse de çözüm bulamadı. Detaylar haberimizde.

note 4 bukulme
Note 4 büküldü! / © AndroidPIT

Bir zamanlar İphone 6 kullanan kişilerin sıkça rastladığı bu durum birçok İphone kullanıcısının canını sıkmıştı. Hatta bazı kişiler telefonlarını İphone servisine götürerek birebir değişimini talep etmişti. Birçoğuna yeniden İphone 6 veren Apple kullanıcılarının yüzünü güldürerek geri çevirmişti. Peki aynı durumun Galaxy Note 4'ün başına gelince Samsung ne yaptı.

Meşhur söz "Kullanıcı hatası"

Bayram Kaş adlı Note 4 kullanıcısı birçok Samsung servisine başvurmasına rağmen tamamen kullanıcı hatası olduğunu bundan dolayı cihazın değiştirilemeyeceğini cevabını alması Samsung servisinin hiç bir zaman İphone servisinin yerini alamayacağının bir nevi kanıtıdır. Birde yetmezmiş gibi çerçevenin de çatlaması Samsung'un Note 4'te ne kadar kötü bir malzemenin kullandığının bir nevi ispatıdır. Samsung sürekli yeni bir telefon çıkartacağına, servislerinin durumlarını kontrol ettirmesi ve geliştirmesi lazım. Bugün Apple bu kadar güçlü ise bu tamamen Samsung'un suçudur. Kaliteli hizmet her zaman müşteriyi kendisine bağlar. Buradan Samsung yetkililerine duyurulur. Buradan Bayram Kaş'a geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.

Bükülme ve çatlama resimlerini aşağıdaki resimlerde görebilirsiniz.

note bukulme
Note 4 bükülme! / © AndroidPIT

 

cerceve catlama
Note 4 çerçevesinin çatlaması! / © AndroidPIT

Siz Samsung servisi hakkında ne düşünüyorsunuz ? Daha önce telefonunuzu hiç servise gönderdiniz mi? 

21 comments

Yeni yorum yaz:
  • Merhaba bendede farklu bir sorun var... Garantiye gittim fakat adamlar bana bu testereyle cikar dedi b3nde mal gibi kaldim hemen eve kactim... Sorun ise Galaxy Note 4 götume girmisdi... napmam lazim cikmiyo.

  • Saçma bi haber! Allah bilir ne yaptıda böyle bi cihazı büktü! durduk yere bükülmez bu cihazlar... Bu kullanıcıları anlamıyorum..

  • Note 2 kullanırken batarya bozuldu servise verdim, sadece batarya değişmesini talep ettim, batarya ile beraber bir çok şeyi garanti kapsamında değiştirdiler, servisten servise fark söz konusu sanırım , ama güncelleme konusunda yaptıkları kabul edilir değil, bu yüzden HTC ye geçiş yaptım

  • Şansıma benim de samsung serviste 4 kez işim oldu. 3 tanesi aynı servis 1 tanesi başka servisiydi. 3 kez yolladığım en geç 1 gün sonra cihazı yapıp verdi fakat 1 kez yolladığım kullanıcı hatası diyip 195 tl para istemişti. Bu konuda ben kesinlikle servis kalitesinin şubeden şubeye değiştiğini düşünüyorum.

  • cem sezen 22.Ağu.2015 Link to comment

    Bence böyle durumlarda (yani gerçekten normal kullanımlarda oluşabilecek hata ve zararlarda)kullanıcı hatası dendiğinde direkt dava açmak lazım..hangi marka olursa olsun insan güzel bi hakkını aramalı.ve diğer tüketicilerede bu durum emsâl teşkil eder..Yani benim fikrim bu yönde

  • cihangir 22.Ağu.2015 Link to comment

    hem samsung hem iphone kullanmış birisi söylüyorum kesinlikle iphone servisi samsung'a 10 basar. çevremde de iphone kullanan çok kişi kaç kişiye servisten sıfır iphone verdiler. en basiti ses açma tuşu bozuldu diye değişim yaptılar. keza tuş kilidi tuşu bozulan mı derisiniz menü tuşu bozulanmı dersiniz kim götürdüyse hepsini değiştirdi. üstelik 1 hafta içerisinde. eminimki bu arızaların hepsi samsungta olsa standart "kullanıcı hatası" olarak geri yollayacaklarına adım gibi de eminim.

  •   10
    Baki Ç. 22.Ağu.2015 Link to comment

    Sahibine geçmiş olsun. Fakat yazı da belirtilmemiş nasıl bükülmüş? Ben de servise gönderdim bu zamana kadar bir sorun yaşamadım. Çoğu kullanıcı telefonu arka cebinde taşıyor ve dalgınlığına gelip üstüne oturuyor. Aslında bizler de dikkatli kullanmıyoruz diye düşünüyorum. Cihazlar aşırı dayanıklı malzemelerden yapılmıyor göze hoş görünebilmesi için narin parçalar kullanılıyor. Örnek vermek gerekirse; Samsung'un yeni telefonları camdan oluşuyor. Yine Sony'nin telefonları camdan oluşuyor. İlla dayanıklılık konusunda iyi bir cihaz arıyorsak S6 Active ya da Cat'ın çıkardığı telefon alınabilir. Bu cihazlara da kaba olmuş deniliyor. Kullanıcıları memnun etmek kolay değil. Her markanın kendine has prensipleri var. Apple yaptı diye Sony, Htc, Samsung vs vs yapmak zorunda değil. Tek bir noktadan bakılıyor gibi geldi bana. Tabi ki mağdur olmak istemeyiz. Lakin bizler ne kadar titiz kullanıyoruz diye düşünmemiz lazım. Bir çok kullanıcı garanti kağıdını dahi okumuyor. Telefonun neresinden tutup kullanmamız gerektiğine kadar anlatılmış antene denk gelmemesi için. Apple hemen değişim yapıyor diye konuşuyoruz burada ama bir çok kaynaktan araştırdım hata cihazdan kaynaklı olduğu halde 1.300 - 2000 lira arası onarım ücreti istendiğini söyleyenler saymakla bitmez. Kuzenim de Iphone kullanıcısı burada bahsedilen kadar kolay değişim sağlanmadı. Baya bir uğraştan sonra kabul edildi değişime. Olayın detayı tam olarak bilinmeden ne kullanıcıya ne de markaya yorum yapmak doğru değil. Dilerim hakettiğimiz değeri fazlasıyla görürüz bu konularda.

  • Samsung'un Belkide En Kötü şeyi Servisidir.Ben de 4-5 kez servise işim düştü ama şansımdan mı dır nedir hiç sıkıntı olmadan yaptılar. Ama çoğu kullanıcıların En büyük şikayeti servis sorunu ve klişe laf kullanıcı hatası dır.İlginçtir ki o kadar forumlarda gezerim ilk defa burada rastladım note 4 bükülmesine.Note 4 galaxy Alpha ile İlk metal Telefonları Oldugundan Acemilik Çektiler ondan bazı anten ve kasa açıklık sorunuda oldu şuanki s6 ve devamı modellerde işçiligi kullanılan materyalleri çok artırdılar bundan sonra servise daha az işimiz düşecektir.İnşallah Şu Servis Sıkıntısı Düzelir Müşteri Hizmetlerine Bildirdim Bu Sıkıntıyı İletecez Dediler. Hatta İsim Verdim Apple Bile Kullanıcılarını Üzmüyor Zorda Bırakmıyor Ama Sizin Gibi Bir Firma Yapamıyorsa YAZIKLAR OLSUN Dedim.

  • Dogukan 21.Ağu.2015 Link to comment

    Çarşamba günü götürdüm. Batarya şişmesi ve telefonun aşırı ısınması sebebiyle, 1 hafta içerisinde alabilecekmişim. Umarım bana da kullanıcı hatası demezler. Yoksa bir sonra ki alacağım telefon kesinlikle iPhone olur.
    Keşke cihazın malzemesi, cihazın fiyatının hakkını verseydi...

    • Kesinlikle iphone olsun bugün ki bu durum inanın hüsran koyu bir samsungçu olmama rağmen bu durumu görmezden gelemem

      • Dogukan 22.Ağu.2015 Link to comment

        Geçen yıl herkese Samsung u öven ve öneren biriydim. Şimdi tam tersi Müşteri Temsilciliği 0.
        Keşke Apple gibi müşteri temsilcileri olsa...

  • Ben birkere servise götürdüm batarya için garantiyle ilgilenen bayan bana bence hiç vermeyin kullanıcı hatası deyip geri yollarlar demişti bende şansımı deniyim dedim kullanıcısı hatası deyip geri yolladılar

  • cem sezen 21.Ağu.2015 Link to comment

    Samsung'a Geri çevirmek gerçekten yakışmamış

Show all comments

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. More info

Got it!