This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. OK

Google, Nexus 4'teki Sipariş Sorunları Hakkında Özür Diledi

Nexus 4 stoklarının beklenmedik bir şekilde bitmesi üzerine yazdığımız haberleri hatırlarsınız. LG bunun beklenmedik "talepten" olduğunu söylemişti. Şimdi ise Google İngiltere'nin başı bunun "üretici" kaynaklı olduğunu ortaya attı ve tüketicilerden özür diledi.

(c) Twitter / Google

Nexus 4'ün stoklarının bitmesi bir tarafa şu an yapılan siparişlerinin tüketicilere geç gelmesi gibi bir durum var. Görünen o ki iki taraf da suçu başka bir yerde arıyor. Bu durum üzerine Google İngiltere ve İrlanda şefi Dan Cobley şunları paylaştı:

"İçinde bulunduğunuz durumun kabul edilir olmadığının farkındayım ve gece gündüz bu sorunu çözmek için uğraşıyoruz. Üretici tarafından gelen stoklar yetersiz ve değişken ve aramızdaki iletişimde sorunlar oldu. Bu süreçte hizmet ve iletişimimizdeki bu aksaklıktan ötürü sizden özür diliyorum..."

Ve sonrasında siparişlerin çok gecikmeyeceğini belirtip tekrardan herkesten özür diledi.

Aslında koskoca şirketin en üst yöneticilerinden birinin bu şekilde çıkıp herkesten özür dilemesi çok saygı değer bir durum. Fakat yine de suçu üreticiye veya beklenmedik talebe atmak çok da tatmin edici değil. Önceden de belirttiğim gibi bu cihaz belki de özellik/fiyat bakımından türünün tek örneği ve bu tip bir talebin olacağını Google gibi bir şirket bilmeyecek de kim bilecek? Bir de üstüne üstlük siparişlerin tüketicilere gecikmesi durumu var.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Nexus 4'ün Avrupa'da durumu böyleyse cihaz Türkiye'ye giriş yaptığında oluşacak kargaşanın boyutunu kestiremiyorum bile.

1 Comment

Yeni yorum yaz:

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. More info

Got it!