This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. OK

KitKat adım adım Galaxy S4'e yaklaşıyor

Görünen o ki Amerikalı operatörler Galaxy S4 modelleri için Android 4.4 KitKat güncellemesi çıkarmaya başlıyorlar. Sızan bir belge güncellemenin 19 Şubat tarihinden itibaren Galaxy S4’e güncellemenin geleceğini göstermekte.

GalaxyS4KitKat
© sammobile

Geçtiğmiz günlerde Sprint’in, Amerika’daki S4 modeli cihazları için KitKat güncellemesini çıkarmaya hazırlandığından bahsettik. Bu hafta da U.S Cellular bu yarışın içine dahil oluyor. 19 Şubat tarihinde çıkmaya başlayacak güncelleme 10 gün içerisinde operatörün tüm Galaxy S4 kullanıcılarına ulaştırılacak. Bu gelişmelerinse bizim için tek bir anlamı var. Güncelleme git gide Avrupa ve Türkiye’ye yaklaşıyor. Bu yüzden siz şimdiden hazırlıklarınızı yapsanız iyi olur.

Kaynak: Sam Mobile

13 comments

Yeni yorum yaz:
  • 16 gblik hafiza karti isimede yariyo ama cok siliniyo galeriye girince galeri durduruldu diyo pisman oldum diyebilirim s5 ciksin bakicaz bi caresine veya lg g3 dedikleri gibiyse dusunebilirim s4un performansini begenmedim sahsen g2 cok guzel cok hosuma gidiyo veya s4e bi degisiklik gelse cok iyi olur

  • Emre Mustafa o hafiza kartiyla alakali birsey bende de aynisi oluyordu hafiza kartini degistirdim 2 aydir hic bir sıkıntı yok. Birde Note3'ü çok büyütüyorsunuz. hizli telefon olabilir ama S4 daha bir yılını bile doldurmadi ve Dünyanın en cok satan telefonu 2013 yili icerisinde S4. Önceligi tabi ki S4'e verirler ama ayni anda da gelebilir her iki telefona da.

  • ve s4de en cok basima gelen sey surelkli hafiza kartim siliniyo

  • çağdaş 19.Şub.2014 Link to comment

    Ben de note 3 e gelmedi ki S4 e gelsin derken para ve özellikten bahsetmedim. şirketler genel olarak çıkardığı en son modelden geriye doğru zincir şeklinde güncelleme veriyolar. Samsungun resmi güncelleme listesine bakarsanız bunu görürsünüz. Ben de HTC den güncelleme desteği vermemesi yüzünden vazgeçtim ama samsungun da kalır yanı yok. Zaten amaç belli parayı al ürünü sat gerisini boşver.

  • hangisinin ilk gelecegi telefonun parasindan ozelliklerinden secilip yapilmiyor bilin istedim yaptiklari cok sacma zamaninda s3 e tonlarca para sayanlar simdi gelecekmi kitkat guncellemesi ACABA diye bekliyolar samsungun yaptigi karaktersizlik onceki sattigi telefonlarin arkasinda durmuyo ben s4 kullanicisiyim ve yazilim isleri samsungda cok sacma tutturmus bi touchwiz diye hala ayni su temasidir gidiyo bi yenilik yap bisey yap mesela lg g2deki tema cok iyi tus kilitleri felan on numara ama samsungda bu konuda bi gelisme yok oyuzden artik samsungu kinamaya basladim

  • çağdaş 18.Şub.2014 Link to comment

    Emre Mustafa Akbaba, biz büyütmüyoruz herşeyle zaten büyük yapacak bişey yok.

  • (YAKLAŞAMADI)

  • Nexus bütün piyasayı bozucak izleyin

  • s4 e note 3 den once gelicek fazla buyutmeyin elinizdeki telefonu

  • çağdaş 18.Şub.2014 Link to comment

    hatta elinizdeki S4 ve note 3 leri takoz haline dönüşene kadar başka cihaza para vermeyin. Adamların gözü cebinizdeki parada. Emin olun adamların elinde S8 note 9 teknolojisi şuan mevcut ama sırayla yolalım düşüncesindeler

  • çağdaş haklısın ama telefonu ilk aldığımda 4.2.2 sürümü vardı telefonun şarjı 2 gün gidiyordu 4.3 gibi bişey çıkardılar şuan iphone 5 gibi 1 günü zor dayanıyor tek derdim 4.2.2 deki gibi bataryası düzgün gitsin umrumda deil yoksa kitkat mitkat

  • çağdaş 18.Şub.2014 Link to comment

    Note 3 e bile hala gelmedi ki siz S4 ten bahsediyosunuz. Hem 4.4 güncellemesi önemli bi güncelleme değil. Google nin piyasada yaptığı bir aldatmacadan ibaret. Maksat gündem oluşturmak.

  • hazırlık olarak 1 ay içinde gelmezse güncelleme telefonu 1000 tl gibi bir fiyata satıp üstüne 300 tl koyup nexus 5 alıcam.ve hala s4 de 4.4 gelmezken ben nexus 5 de kullanmış olacağım.

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. More info

Got it!