This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. OK

WeChat'in kullanıcı sayısı 100 milyonu aştı

Çinli şirket Tencent’in mesajlaşma uygulaması olan WeChat, geçtiğimiz günlerde son güncellemesi WeChat 5.0’ı yayınladı. Whatsapp gibi rakipleri “Bas Konuş” özelliğini daha yeni hayata geçirirken, WeChat bunu 2011 yılında bünyesine katmıştı. Resmi hesaplar özelliğiyle markalar ve ünlü isimleri de bünyesinde bulunduran uygulama, reklamlarına ayırdığı bütçe ve özellik güncellemeleriyle öne çıkıyor.

wechat 590x295
© Sosyalmedya.co

Tanınmış futbolcu Messi’nin reklamlarında oynadığı WeChat, Türkiye pazarında büyümeyi planlıyor. Uygulama, Temmuz ayında Türkiye’de en çok tıklanan uygulamalardan biri olup, anavatanı Çin’i aşıp, Brezilya, İtalya, İspanya, Güney Afrika, Tayland ve birçok daha ülkede bu kategoride birinci sıraya yerleşerek, küresel gücünü ispatladı. 100 milyonu aşan kayıtlı kullanıcısıyla, uluslararası platformda rekabetin dengesini değiştiren uygulama, GlobalWebIndex‘in araştırmasına göre dünya çapında en çok kullanılan 5. akıllı telefon uygulaması.

Türkiye’de belli bir popülariteye kavuşan WeChat’in yükselişi düşünüldüğünde, Whatspp, Viber ve Line gibi uygulamaların Çinli rakiplerini dikkate alması gerekiyor. Çin, sadece uygulamalarıyla değil, Avrupa Görüntü ve Ses Birliği (EISA)’nin bu seneki en iyi tüketici telefonu ödülünü alan Huawei Ascend P6 gibi, çıkardığı kaliteli telefonlarla da, küresel pazarda “Çin malı” denince akla gelen kötü imajı silmeye devam ediyor.

Ücretsiz bir mesajlaşma uygulaması olan WeChat’in Android sürümünü telefonunuza indirmek için tıklayın.

Kaynak: Sosyalmedya.co

No comments

Yeni yorum yaz:

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. More info

Got it!